וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 7.9% ברווחי רשת Lowe's האמריקאית לחנויות כלי בית - האנליסטים חזו ירידה גבוהה יותר

סוכנויות הידיעות

18.8.2008 / 15:59

הרשת המתחרה הום דיפו צפויה לפרסם מחר ירידה שמינית ברציפות ברווחיות



Lowe's, הרשת האמריקאית השנייה בגודלה של חנויות "עשה זאת בעצמך" לשיפוץ ותחזוקת הבית, דיווחה היום על ירידה של 7.9% ברווחי הרבעון השני של השנה ל-938 מיליון דולר, או 64 סנט למניה, לעומת התקופה המקבילה ב-2007. הרווחים היו גבוהים ב-8 סנט למניה מתחזיות האנליסטים. המכירות גדלו ב-2.4% והסתכמו ב-14.5 מיליארד דולר בעקבות השימוש שעשו הצרכנים בהחזרי המס שקיבל מהממשל. אנליסטים חזו כי המכירות יגיעו ל-14.2 מיליארד דולר בלבד.



לפי הערכת החברה, רווחי הרבעון השלישי עלולים לרדת באופן חד לטווח שבין 27 ל-31 סנט למניה, בעקבות משבר הדיור ועליית מחירי הדלק הפוגעים בצריכה הפרטית. אנליסטים צופים כי הרווחים יעמדו על 33 סנט למניה. לואו'ס העלתה את תחזית הרווח השנתית ל-1.56 דולר למניה, לעומת 1.55 דולר בתחזית הקודמת.



מתחילת השנה עלו מניות החברה ב-8.3%, והשיגו את מניות הרשת המובילה הום דיפו שעלו רק ב-2.2%. בשנתיים שקדמו ל-2008 רשמו נסחרו מניות Lowe's בירידות שערים. הום דיפו צפוייה לפרסם מחר את הדו"ח הרבעוני. לפי ההערכות, החברה תרשום בפעם השמינית ברציפות ירידה ברוווחיות.



ג'ף מלקולם, אנליסט מבית ההשקעות הוראן קפיטל, המחזיקה במניות Lowe's, ציין כי "מחירי הדלק הגבוהים אולי כבר מאחורינו, אבל לגבי משבר הדיור, אין איש יודע מתי נגיע לקרקעית. אני מקווה שאנחנו מצויים לקראת הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully