וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GM ממשיכה לנסות למכור את מותג ההאמר

קיימה מגעים ראשוניים עם יצרנית הרכבים הסינית "הונאן צ'אנגפנג", אולם זו החליטה לסגת מהרעיון בעקבות העלויות הגבוהות

רק יומיים עברו מאז פורסמה הידיעה, כי יצרנית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס נמצאת במו"מ למכירת מותג ההאמר למיליארדר הרוסי אולג דריפסקה, והיום הגיע תורה של חברת "הונאן צ'אנגפנג" הסינית להיות המתעניינת התורנית. על פי הדיווחים, יצרנית הרכבים הסינית קיימה מגעים ראשוניים עם GM, אולם החליטה לסגת מרעיון הרכישה.

ג'נרל מוטורס, הנאבקת בירידה בביקושים לרכבים בשוק הרכב בצפון אמריקה ובעליית מחירי הדלק, בודקת אפשרויות למכירת רכב השטח למספר גופים ברוסיה, הודו וסין, כך אמר היום (שני) גורם המקורב למגעים.

הנהלת "צ'אנגפנג", הנמצאת בחלקה בבעלות קונצרן הרכבים היפאני מיצובישי, קיימה ביקור המפעל לייצור רכבי ההאמר, אולם רואה פוטנציאל מוגבל לרכב המפלצתי בשוק הסיני. "ההאמר יקר מדי לצבא הסיני והביקוש מצד הצרכנים בשוק הפרטי לא מספיק גדול בכדי להצדיק רכישה" אמר אותו מקור. "צ'אנגפנג" מספקת את רכבי הלאופרד שלה לצבא הסיני לפי מחיר של 200 אלף יואן ליחידה (29,120 דולר), פרומיל ממחירו של ההאמר, הוסיף המקור.

ג'נרל מוטורס, אשר הפסידה 51 מיליאר דולר במהלך שלוש השנים האחרונות, הודיעה בחודש יוני כי היא שוקלת מה לעשות עם המותג הנודע. ההאמר זולל הדלק, הפך לעול על החברה בתקופה בה הצרכנים מחפשים רכבים בעלי צריכת חסכונית.

מכירות ההאמר בארה"ב רשמו נפילה של 40% במחצית הראשונה של שנת 2008.

  • עוד באותו נושא:
  • האמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully