וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני הגמר: "כוכב נולד 6" עם רייטינג של 24%

הילה הרצוג

18.8.2008 / 18:37

ערוץ 10 הצליח להתברג לעשירייה הראשונה עם שתי תוכניות בלבד



עוד רגע והמבקרים יכולו לנשום לרווחה, "כוכב נולד 6" מגיעה לחצי הגמר. אמנם כל העונה הצליחה התוכנית להוביל עם רייטינג גבוה, אך עם זאת, היא מתקשה לפרוץ את מחסום ה-25%. אולי הגמר בכנרת יציג נתונים מפתיעים.



חצי הגמר של "כוכב נולד 6", המתמתח על שני פרקים, הניב אמש 24.2%. אחריו, לינוי בר גפן בתוכנית אקטואליה הסמי מקוונת "מה קורה" רושמת רייטינג של 13.8%. בר רפאלי לא הצליחה כנראה לפענח "מיהו ישראלי" שכן התוכנית רשמה 8%, וזאת כנראה בשל כך שהתוכנית שודרה מאוחר מידי בלילה (23:37).



אצל המתחרות בשעות הפריים טיים, ערוץ 10 דישדש בארכיון, והעלה בשידור חוזר את "המופע של מיקי גבע" שהניבה 6.1% מקום אחד מתחת לעשירייה הראשונה. כנראה, שלתוכנית קשה לרשום הישגים של עדי אשכנזי בשידורים חוזרים.



במגזר החדשות, מהדורת "חדשות 2" מובילה עם 17.9% וממוקמת במקום השני. "חדשות 10" צונחת לרייטינג חד ספרתי של 7.7% ומדורגת במקום השביעי. "מבט" מאפסת פערים ורושמת רייטינג זהה של 7.7% אך עם 6,000 צופים פחות.



בתוכניות האקטואליה המוקדמות: "שש עם עודד בן עמי" עם 11% מדורגת במקום הרביעי. "לונדון את קירשנבאום" הניבה 5.7% ונמצאת מחוץ לעשירייה. לעומת זאת, התוכנית המקבילה של חמיצר "השעון" הניבה רייטינג של 8% ודורגה שישית. "מהדורה ראשונה" בערוץ 2 רשמה 6.9% בעוד "חמש בערב" עם רפי רשף הניבה 6.1 וסגרה את העשירייה הראשונה.



עדכונים נוספים: תקציר המשחקים האולימפיים נפלו יחד עם אלכס שטילוב ורשמו רק 4.9%.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully