וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימ"ש הוציא צו מניעה זמני האוסר על אפריקה ישראל לפנות את חברת האופטיקה מהקניונים של הקבוצה

נורית רוט

18.8.2008 / 18:48

השופט קבע כי לאור כך שהסכמי השכירות מקויימים על ידי החברה הוא החליט לתת צו זמני



בית משפט השלום בתל אביב הוציא היום צו מניעה זמני, המונע את פינויה של חברת האופטיקה "ד"ר לוינגר עיניים" מהחנויות המופעלות על ידה בקניון רמת אביב ובקניון סביונים ביהוד, שבבעלות קבוצת .



בתביעה ובבקשה לצו מניעה, שהוגשו אתמול לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד רנה שבולת, טענה החברה כי אפריקה ישראל להשקעות ניהלה משא ומתן בחוסר תום לב, תוך משיכת זמן, במטרה להטעות את החברה, עמה נוהל משא ומתן ממושך לשכירת חנויות בקניונים של הקבוצה ולמנוע ממנה לחתום על הסכם שכירות. מהתביעה עולה כי מדובר בחנויות של שתי חברות אופטיקה שנכנסו לפירוק, והחברה נכנסה בנעליהן לאחר שזכתה במכרז בתיק הפירוק. השכירות של החנויות מסתיימת בתחילת ספטמבר הקרוב.

לטענת החברה, בזמן שעורכי הדין של אפריקה ישראל שלחו לחברה מכתבים לפיהם טרם גובש הסכם בין הצדדים, וכי הסכמי השכירות עליהם חתומות חברות האופטיקה שפורקו בוטלו כדין, נציגיה המסחריים של אפריקה ישראל ניהלו מו"מ רציני ומחייב עם החברה, ויצרו מצג כי קיימות הסכמות מסחריות מחייבות בין הצדדים להמשך הפעלת החנויות. ואולם, נטען כי בפגישה שהתקיימה בחודש מרץ בין נציגת החברה לבין צביה לבייב-אלאזרוב, מנהלת חטיבת הקניונים בקבוצת אפריקה ישראל, חזרה בה לבייב מההסכמות אליהן הגיעו הצדדים באופן חד צדדי.

מאפריקה ישראל קניונים נמסר אתמול כי מעולם לא נערך כל הסכם בין חברת דר' לוינגר ובין קבוצת אפריקה ישראל ביחס לאיזה מהקניונים של הקבוצה, וכי מזה חודשים רבים שהחברה מפעילה לחצים על הנהלת אפריקה ישראל במטרה לאפשר לרשת זו לשכור חנות בקניונים. לטעת אפריקה, פעם אחר פעם נמסר על ידי הנהלת הקבוצה כי אין רצון מצידה להשכיר לחברה זו חנות בקניונים.



השופט יעקב שינמן קבע בהחלטתו, כי לאור העובדה שהסכמי השכירות מקויימים לכאורה על ידי החברה, והיא משלמת כסדרם את דמי השכירות, והעובדה כי אין זה סביר לכאורה כי החברה היתה נכנסת לחנויות לתקופה כה קצרה, הוא מחליט לתת צו זמני שיהיה בתוקף עד להחלטה אחרת. הדיון בבקשה במעמד שני הצדדים יתקיים לאחר תום הפגרה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully