וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה למבקר המדינה: לחקור עסקיה של נילי פריאל, אשתו של שר הביטחון אהוד ברק

איציק וולף/Nfc

18.8.2008 / 21:00

הפנייה למבקר נעשתה בעקבות הדיווח בערוץ 10 כי פריאל מנצלת קשריה האישיים על מנת למנף את עסקיה הפרטיים

הפנייה נעשתה בעקבות הדיווח אמש בערוץ 10 כי רעייתו של שר הביטחון מנצלת את קרבתה לאחד ממקבלי ההחלטות הבכירים ביותר בישראל על מנת למנף את עסקיה הפרטיים.



בתחילת חודש מרס 2008 רשמה פריאל-ברק חברה חדשה בשם טאורוס. מאז נרשמה החברה לא נתנה לה פריאל-ברק פרסום ואף לא שיתפה את מקורביה בעצם קיומה.



כתובתה של חברת טאורוס שבשליטת פריאל-ברק, ואשר מיועדת לתווך בין אנשי עסקים זרים למקבלי ההחלטות בישראל, מופיעה ברשם החברות כרחוב פינקס 66, תל אביב - דירתם של בני הזוג ברק במגדלי אקירוב שבצפון תל אביב.



במסמך שחשף העיתונאי רביב דרוקר מתארת פריאל-ברק את פרופיל החברה ומציינת בו כי היא מכירה אישית את רוב רובם של 900 מקבלי ההחלטות במדינת ישראל. "רבים מאנשי העסקים הבכירים האלה בוטחים ומרגישים נוח לעבוד עם אנשים שהם מכירים", כתבה במסמך וציינה כי על מנת לשכור את שירותי חברת טאורוס על המעוניין לשלם סכום של 30,000 דולר לשנה. עבור אותו סכום כסף לא מבוטל אמורה פריאל-ברק לערוך ללקוחות שלה "זיהוי הזדמנויות עסקיות, ייעוץ בנושאים פיננסיים, היכרות עם אנשי עסקים בכירים ומעצבי דעת קהל".



במסגרת תפקידו, מארח שר הביטחון בביתו באופן תכוף למדי מקבלי החלטות שונים בתחומים המדיניים והכלכליים וסביר להניח שההיכרות האישית שעליה מדברת פריאל-ברק - נולדה באותם מפגשים שנערכים פעמים רבות סביב שולחן האוכל בפורומים מצומצמים ואישיים למדי. הערכה זו רק מקבלת חיזוק מן הכתובת של חברת טאורוס שהיא, כזכור, ביתם של בני הזוג ברק.



פריאל-ברק, אשר עד לנישואיה לשר הביטחון עבדה כאשת יחסי ציבור שולית למדי, טענה בתגובה כי הפעילות של חברת טאורוס אינה נשענת על אהוד ברק. "רוב ההיכרויות בישראל הן היכרויות שלי. אני הייתי מעורבת במשך 30 שנה בתחום העסקי, לא הכרתי אדם אחד או שניים?".



הידיעה פורסמה באתר Nfc


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully