וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה נסרדישי לעובדי רשות המיסים: לא אתן לרפורמת מס הכנסה שלילי ליפול

אתי אפללו

19.8.2008 / 8:12

העובדים דורשים תוספת שכר ומקשים על מנהל רשות המיסים להוציא לפועל את הרפורמה



דיונים אינטנסיוויים נערכים בימים אלה במשרד האוצר בין אגף התקציבים, הממונה על השכר ועובדי רשות המסים, במטרה להניע את אחת הרפורמות המשמעותיות שהתקבלו לאחרונה - מס הכנסה שלילי. בימים אלה צריכים הזכאים למס הכנסה שלילי להתחיל להגיש את הבקשות בסניפי הדואר כדי לקבל את זיכוי המס ל-2007.



ואולם ועד העובדים של רשות המסים דורש תוספת שכר כדי להוציא לפועל את הרפורמה. העובדים דורשים תוספת של 40 מיליון שקל לשכרם כדי "לפצותם על העומס שנגרם להם עקב הצורך לטפל בבקשות". העובדים דורשים תוספת זו לכלל עובדי מס הכנסה, ולא רק לאלה המטפלים במס הכנסה שלילי.



ל-TheMarker נודע כי המצב גורם למתחים ברשות המסים, מכיוון שמנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, רוצה להוציא את הרפורמה לפועל ומסתייג מהתנהלות העובדים. עוד נודע כי היום בבוקר מכנס נסרדישי ישיבה בהשתתפות הסגל הבכיר של רשות המסים, העוסק ביישום הרפורמה, כדי לבחון כיצד להוציאה לפועל - למרות התנגדות העובדים. "נסרדישי לא ייתן לרפורמה ליפול, והוא בוחן כעת את אפשרויות הפעולה", אמרו אתמול ברשות המסים.



ועד העובדים, בראשותו של טלחום פרידלוב, ידוע כוועד עובדים חזק, ונסרדישי נמנע עד כה מעימותים עמו. אחד המכשולים שעמדו בפני נסרדישי עם קבלת מינויו הקבוע במאי האחרון הוא דו"ח ועדת סווארי שהמליץ כי רשות המסים צריכה להיות מאוחדת ולא מפוצלת לנציבות מס הכנסה ולאגף מע"מ ומכס. ועד העובדים התנגד להמלצות הדו"ח, ונסרדישי, שלא רצה להתעמת עם העובדים, לא הביע עד כה בפומבי את דעתו על מסקנות ועדת סווארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully