וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 החברות הפיינליסטיות בתחרות GSMA ישראל יוכרזו מחר בערב ב-TheMarker Lounge

TheMarker

19.8.2008 / 11:33

תחרות ה-GSMA ישראל היא שלב מקדים לגמר של התחרות היוקרתית בעולם המובייל שתתקיים 2009 בברצלונה



10 החברות הפיינליסטיות בתחרות GSMA ישראל יוכרזו מחר, יום ד', בשידור חי מארה"ב על ידי המארגנים בערב מיוחד לאנשי היי-טק, יזמים והון סיכון במסגרת ערבי TheMarker Lounge.



תחרות ה-GSMA ישראל היא שלב מקדים לגמר העולמי של התחרות היוקרתית ביותר בעולם המובייל, ה- Global Innovation Championship שתתקיים בפברואר 2009 בברצלונה. התחרות היא יוזמה של קרן הון הסיכון כרמל וונצר'ס, בשיתוף עם הקרנות פיטנגו וסקויה, ומרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, גוגל ישראל, אמדוקס ו-TheMarker.



לתחרות המקדימה בישראל נרשמו כ-40 חברות סטארט אפ מתחומים שונים בעולם המובייל. מתוכן שש חברות מארה"ב, שתי חברות מטורקיה ושבע חברות ממדינות אחרות כגון פינלנד, צרפת ועוד. ביום רביעי הקרוב, בערב מיוחד של אירועי TheMarker Lounge שיוקדש לתעשיית ההיי-טק והיזמות, יוכרזו באמצעות שיחת וידאו בשידור ישיר ממשרדי איגוד ה-GSM באטלנטה עשר החברות הפיינליסטיות שיתמודדו בתחרות בישראל על הכרטיס הנכסף לגמר העולמי שיתקיים בברצלונה.



חברות מחוץ לישראל יוכלו להתמודד בשלב המצגות שיתקיים ב-16 בספטמבר במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בהרצליה פיתוח וגם באמצעות שיחת וידאו באינטרנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully