וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חממה סחר: צמיחה בהכנסות; הרווח הנקי הסתכם ב-3 מיליון שקל ברבעון השני

יעל פולק

19.8.2008 / 12:43

הרווח התפעולי צמח גם הוא - אך ביחס להכנסות חלה בו שחיקה



מסכמים עוד רבעון של צמיחה: מגידול בסעיף ההכנסות, שהסתכמו ב-123.3 מיליון שקל ברבעון השני של השנה, ועד לשורה התחתונה שם מציגה החברה גידול של 81% ברווח הנקי לרמה של 3 מיליון שקל.



הכנסות החברה גדלו ב-80% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-123.3 מיליון שקל. זאת, כתוצאה מגידול בכמויות הסחורה שנמכרה ומהתייקרות מחירים.



הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-6.7 מיליון שקל ברבעון השני של השנה, המהווה 5.45% מהיקף המכירות. זאת, לעומת רווח תפעולי בהיקף של 4.6 מיליון שקל ברבעון המקביל, שהיוו 6.77% מהיקף המכירות דאז. אם כן, למרות שהיקף הרווח התפעולי גדל ב-44%, למעשה ביחס להכנסות החברה נשחקה הרווחיות התפעולית.



גם בתזרים המזומנים מציגה החברה שיפור ברבעון הנוכחי - תזרימי המזומנים שנבעו מפעילות החברה השוטפת הסתכמו ב-2 מיליון שקל לעומת שריפת מזומנים בהיקף של 13.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. לעומת זאת, במבט חצי שנתי שרפה החברה מזומנים בהיקף של 46.6 מיליון שקל בששת החודשים הראשונים של 2008, לעומת 17.2 מיליון שקל בחציון המקביל.



בשורה התחתונה מסתכם הרווח הנקי של חממה ב-3 מיליון שקל לעומת 1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל - צמיחה של 81%. במבט על חצי השנה הראשונה של 2008 מציגה חממה גידול של 113% לרמה של 10.3 מיליון שקל.



חממה סחר עוסקת ביבוא, רכישה ומכירה של מזון יבש כמו קטניות, תבואות, דגנים, פירות יבשים ואגוזים. מחצית ממכירות החברה מגיעות ממכירת שומשום ואורז. החברה מייבאת סחורה מעשרות מדינות אסיה, אמריקה אפריקה ואירופה. מרבית המכירות מתבצעות ללקוחות בשוק המקומי. חממה סחר מצהירה כי מרבית מוצריה הם "סחורות שסחירותם מוטת מחיר, ולכן תוצאות החברה מושפעות משינויי מחיר אלה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully