וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה להסדר ההימורים בספורט מחפשת פרסומאי: הוציאה מכרז לטיפול במותגים ווינר וטוטו

שמרית סלע

19.8.2008 / 12:59

בעקבות תנאי הסף, יכולים להתמודד על קבלת התקציב רק משרדים גדולים ובינוניים

אתמול היה המועד האחרון להגשת ההצעות, כאשר מבין 12 המשרדים שרכשו את טפסי המכרז בשבועות האחרונים הגישו הצעות 10 משרדים: מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושוע, באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס, גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן, זרמון-גולדמן, פוגל אוגילבי ו-JWT. לפ"מ ויורו ת"א, שרכשו את הטפסים, לא ניגשו לבסוף למכרז, ככל הנראה בשל תנאי הסף המחמירים שהתקשו לעמוד בהם. יצוין כי אדלר-חומסקי וגיתם לא מתמודדים במכרז בשל טיפולם בתקציב הפרסום של מפעל הפיס - הגוף המתחרה.



על פי תנאי המכרז, מורשים להתמודד בו אך ורק משרדים שהיקף פעילות הפרסום שלהם ב-2006 וב-2007 לא נמוך מ-70 מיליון שקל, וכן כוללים כל אחד מהם שני לקוחות עם תקציבים של 10 מיליון שקל לפחות. בעקבות תנאי הסף, יכולים להתמודד על קבלת התקציב רק משרדים גדולים ובינוניים. לפי נתוני יפעת, משרדי הפרסום זרמון-גולדמן, פוגל אוגילבי ו–JWT לא עומדים בתנאי היקף הפעילות המינימאלי - 70 מיליון שקל. עם זאת, מהמועצה מדגישים כי הצהרת המשרדים על היקף פעילותם בצירוף חתימת רואה חשבון מהווה תנאי מספק והם אינם מייחסים חשיבות לנתוני יפעת.



גם בשנים האחרונות טופלו תקציבי הפרסום של שני המותגים בשני משרדים נפרדים, כאשר בטוטו טיפל שלמור-אבנון-עמיחי ובווינר יהושע TBWA. שני התקציבים עומדים מתחילת 2008 על כ-4 מיליון דולר כל אחד (מחיר מחירון יפעת בקרת פרסום). ההתקשרות עם שני המשרדים תסתיים בסוף השנה וכאמור שני המשרדים יתמודדו בשנית.



המכרז יתנהל בחמישה שלבים, כאשר בשלב החמישי יציגו המשרדים שיגיעו לשלב זה פרזנטציה שתכלול אסטרטגיה שיווקית וקריאטיוויות פרסומית למותג ווינר בלבד, שהוא המותג המרכזי של המועצה. רק בשלב האחרון של המכרז ידונו הצדדים בהצעה הכספית, שתהווה 40% מהחלטת המועצה במכרז. רכישת המדיה והפרסום האינטראקטיווי יופקדו גם הם בטיפולו של המשרד הזוכה, אך המועצה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מכרז נוסף בעתיד לקבלת שירותי פרסום באינטרנט מגורם אחר.



מהמועצה נמסר כי הכנסותיה ב-2008 חצו אתמול את רף המיליארד שקל. ב-2007 הסתכמו ההכנסות בכ- 1.6 מיליארד שקל, כאשר הווינר הניב כ-1.2 מיליארד שקל ואחראי לכ-80% אחוז מהכנסות המועצה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully