וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם תשכיר שניים מסניפיה לרשת המזון כמעט חינם

עדי דברת

19.8.2008 / 13:19

מדובר בסניפים במודיעין ובנצרת אשר נחשבים ללא רווחיים. טיב טעם הודיעה לאחרונה על שינוי אסטרטגי לפיו תצא במחירים נמוכים יותר

רשת טיב טעם הודיעה היום לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי תשכיר שניים מסניפיה לרשת המזון מחסני כמעט חינם. תקופת השכירות בהסכם היא עד שנת 2017 עם שתי אופציות להארכה עד 2027.

מדובר בחנויות במודיעין ובנצרת אשר מופעלים בהם סניפי טיב טעם ונחשבים לסניפים לא רווחיים של הרשת. את הרשת במודיעין צפויה טיב טעם להשכיר החל מספטמבר 08' ואת הסניף בנצרת החל מ-אוקטובר 08'. כמעט חינם תשלם לטיב טעם שכר דירה כשוכר משנה ודמי שימוש במתקני הנכסים. בנוסף, כמעט חינם רכשה ותכשיר את המוצרים שהיו בסניפים. הסניף במודיעין הינו סניף גדול של טיב טעם המשתרע על גודל של 3,000 מ"ר.

גורמים בטיב טעם אמרו ל-TheMarker כי אופי המתחם במודיעין השתנה מאז פתחה אותו טיב טעם באפריל 2007 וכי כיום אופי המתחם הפך להיות של מתחם מוטה מחיר "הבי דיסקאונט" ולכן לא מתאים באופיו לטיב טעם. זאת למרות שטיב טעם הודיעה לאחרונה על שינוי אסטרטגי לפיו תצא במחירים נמוכים יותר. כך, בישפרו סנטר מול המתחם, ממוקמים סניפים של מגה ושופרסל דיל. רמי לוי שיווק השקמה מחזיק בסניף בקרבת מקום ואמור לפתוח סניף במתחם.

השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים. עוד נמסר בהודעה כי כתוצאה מהתקשרות טיב טעם בעסקות האמורות, תרשום החברה בדו"חות הכספיים המאוחדים נכון ל-30 ביוני 2008, הפרשה לירידת ערך בסך של כ-550 אלף שקל.

רשת כמעט חינם כבר רכשה בעבר סניפים מרשתות מזון מתחרות. כך, לפני כשנה וחצי רכשה את רשת סופר סנטר שמנתה ארבעה סניפים והשנה רכשה שני סניפים ממחסני להב. כמעט חינם נוסדה ב-1997 ונמצאת בבעלות האחים רני ועדי צים ומונה 14 סניפים. בכוונת הרשת לפתוח 4 סניפים נוספים ב-2008 ו-5 סניפים ב-2009.

טיב טעם נוסדה ב-1993 ומונה היום 33 סניפים. הרשת הינה בבעלות קובי טרייביטש, הנטר הולדינגס, ציבור וי.ליפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully