וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 2 בדרך להפוך לערוץ ריאליטי: ארבעה ערבים בשבוע יוקדשו לתכניות האח הגדול ומפרץ האהבה

אופיר בר-זהר

19.8.2008 / 14:29

רשת הציגה תכניות חדשות לספטמבר: מפרץ האהבה ו-שבוע סוף

בתוכנית יבודדו המתחרים באווירת חופשה, יתחרו במשימות וינסו למצוא אהבה ולזכות בפרס. התוכנית תשודר פעמיים בשבוע, ותעלה סכום מוערך של 150-200 אלף דולר לפרק. לא מדובר בפורמט שנרכש מחו"ל, אך יש דמיון בינה לבין התוכנית פרדייז הוטל. גם הזכיינית השנייה של ערוץ 2, קשת, תשדר תוכנית ריאליטי פעמיים בשבוע - האח הגדול - ובסך הכל הריאליטי יכבוש לפחות ארבעה מימי השידור השבועיים.



תוכנית נוספת שתעלה לאוויר היא "שבוע סוף" שתשודר בימי שישי ב-21:15. מדובר בתוכנית בידור וסאטירה אשר אמורה להיות התשובה של רשת לארץ נהדרת. התוכנית תסכם את אירועי השבוע במבט מבודח, ושיתתפו בה אורי גוטליב, עופר שכטר, עידן אלתרמן, רותם אבוהב, קובי פרג', שני כהן ודוד קיגלר. עלות פרק בתוכנית זו צפויה להגיע ל-150-200 אלף דולר. לאחר "שבוע סוף" תשודר ביום שישי התוכנית "אין בעיה" עם רועי לוי, תוכנית בידור ומערכונים המשלבת מופע חי בפני קהל. בין המשתתפים בתוכנית יהיו גם דניאלה וירצר, זוהר ליבה, רודי סעדה וגיא לואל.



תוכנית חדשה נוספת היא אדרנלין של ענת גורן. התוכנית תעסוק בחיפוש אחר ריגושים, ובהשפעה שיש לחיפוש זה על האדם בעולם המערבי. בין היתר ייסקרו סיפורי התמכרויות למין והימורים. עוד ישודרו בספטמבר שני המשחקים הראשונים של נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם בכדורגל, נגד שווייץ ונגד מולדובה. גם הסדרה הוותיקה החיים זה לא הכל בכיכובם של ענת וקסמן ואבי קושניר, תחזור לעונה שביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully