וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירים מהתקליט הבא של U2 דלפו מבית הנופש של בונו והועלו לאינטרנט

נמרוד הלפרן

19.8.2008 / 20:35

הוקלטו בסלולר על ידי מעריץ שעבר במקרה ליד הבית בשעה שבונו שמע השירים בקול רם



שירים מהתקליט הקרוב של להקת הרוק האירית U2 דלפו לאינטרנט לאחר שעובר אורח הקליט את השירים באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלו בזמן שסולן הלהקה בונו שמע אותם בבית הנופש שלו בצרפת. כך דיווחו היום הצהובון "סאן" ואתרי אינטרנט בבריטניה.



וטל ויק גונדרסן, גיטריסט נורווגי בן 15 ומעריץ של U2, טייל על חוף הים בדרום צרפת כאשר לפתע זיהה את קולו המוכר של בונו בוקע מבית סמוך. גונדרסן הקליט ארבעה שירים חדשים של U2 ששמע בונו בביתו בקולי קולות, ואחר כך העלה אותם לאתר שיתוף קבצי הוידיאו יו-טיוב.



השירים, שטרם נשמעו על ידי הקהל הרחב, הוסרו מהאתר עקב הפרת זכויות יוצרים, אולם הפצתם ברשת נמשכת. על פי הדיווחים, איכות ההקלטה היתה ירודה, וניתן לשמוע ברקע את רעש הגלים וקולות של שחפים.



אין זו הפעם הראשונה בה שירים של הלהקה שטרם ראו אור דלפו. בשנת 2004, זמן קצר לפני יציאת תקליטה האחרון הלהקה, "How To Dismantle An Atomic Bomb", דיווחה הלהקה כי תקליטור שכלל קטעים לא מוגמרים של מוסיקה מהתקליט נגנב בזמן צילומים של הלהקה בדרום צרפת.



השירים שדלפו הפעם צפויים להיכלל בתקליט הקרוב של U2, ששמו "No Line On The Horizon", ואשר אמור להגיע למדפי החנויות בחודש נובמבר. דליפתם עשויה לגרום מבוכה רבה למנהל U2, פול מקגינס, הידוע בביקורתו החריפה כלפי חברות אינטרנט בגין חלקן בהפצה פיראטית של מוסיקה המוגנת בזכויות יוצרים. מוקדם יותר השנה האשים מקגינס את חברת אפל ויצרניות נגני מוסיקה דיגיטלים אחרות בכך שהם גורפות רווחים מייצור "ערכות גניבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully