וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אביב יבנה מגדל מגורים בן 22 קומות בהוד השרון

גיא ליברמן

20.8.2008 / 11:43

הבניין יוקם במגרש שעליו פועלים כיום בית הקפה צבעים בקפה וסניף של לחם ארז ויכיל 80 דירות. שווי הפרויקט - 120 מיליון שקל

חברת אביב, שבשליטת היו"ר דורון אביב והמנכל"ית דפנה הרלב, תבנה מגדל מגורים בן 22 קומות ובו כ-80 דירות על דרך רמתיים בהוד השרון - כך נודע ל-TheMarker.

אביב חתם על עסקת קומבינציה עם בעלי הקרקע - משפחה מהוד השרון - לפיה הם יקבלו את התמורה ממכירת כ-40% מסך ההכנסות על הפרויקט, בעוד הוא יקבל את השאר, כשהבנייה תתבצע על ידו. שווי העסקה מוערך ב-50 מיליון שקל.

המגרש עליו יבנה אביב את מגדל המגורים נמצא בצפון מזרח דרך רמתיים, על מגרש גדול בשטח של 5.87 דונם, שעל חלקו פועלים בתי הקפה צבעים בקפה ולחם ארז. זכויות הבנייה על המגרש מאפשרות לבנות 8,660 מ"ר למגורים כשטח עיקרי ועוד 3,300 מ"ר כשטחי שירות. בנוסף, כולל המגרש זכויות בנייה רחבות לצורכי מסחר וכן בניית חניון תת קרקעי של שלוש קומות. להערכת אנשי נדל"ן, ידרשו בחברה עבור דירות ארבעה חדרים כ-1.4 מיליון שקל, ודירות חמישה חדרים יימכרו בכ-1.6 מיליון שקל. שווי הפרויקט נאמד ב-120 מיליון שקל.

דרך רמתיים, ובעיקר חלקה הצפוני, עומדת לעבור מתיחת פנים משמעותית בשנים הקרובות - כך לפי תוכניות של עיריית הוד השרון. השינוי במעמד הדרך מדרך מעצ ארצית לדרך עירונית איפשר לעירייה פיתוח של האזורים הצמודים לכביש, כמו גם שילוב עתידי של כיכרות לאורכו.

מספר חברות בנייה פעלו בשנים האחרונות לרכוש קרקעות על דרך רמתיים, ביניהן ניתן למצוא את חברת פריזט חסון, שתבנה לאורכו ובסביבתו הקרובה כחמישה פרויקטים למגורים בשנים הקרובות. גם ההשקעות בנדל"ן - קרן פייר בניהול שלמה גרופמן וזלמן שובל רכשה קרקע על דרך רמתיים, הנמצאת מצפון למגרש של אביב, והיא תקים את מגדל המגורים הגבוה ביותר על הדרך (נכון לאישורים הקיימים כעת - ג"ל), בהיקף של 23 קומות.

בחברת אביב סירבו להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully