וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות בלי כוכבים: יונית לוי מובילה את המהדורת חדשות 2 לראש העשירייה הראשונה עם רייטינג של 16.4%

הילה הרצוג

20.8.2008 / 11:54

לינוי בר גפן ללא "כוכב נולד" רשמה ירידה חדה ל-8.1%



פריים טיים ללא "כוכב נולד" נותן את אותותיו בטבלת הרייטינג היומית. אחוזי הצפייה מתפזרים בין המתחרות, בעוד שתוכניות קשת נהנות מגל האוהדים של "כוכב נולד" אשר נודדים אליהן.



כך לדוגמא, לינוי בר גפן, שנהנתה מרייטינג של 14.4% בשידור יום שני, ו-13.8% בשידור יום ראשון, רשמה אמש ירידה חדה ל-8.1% ודורגה במקום השביעי.



יתרה מזאת, את העשירייה הראשונה מובילה מהדורת חדשות 2 עם רייטינג של 16.4% (ירידה קלה מ-17.5% משידור יום שני). התוכניות הדוקומנטרית על מאמן צ'אלסי לשעבר, "הסודות של גרנט" שהסתיימה באפיזודה של גרנט, רשמה רייטיניג של 16% ודורגה במקום השני. אחריה עדי אשכנזי עם "מה זה השטויות האלה" שהניבה רייטיניג של 12.5% ודורגה במקום השלישי.



אצל המתחרות בשעות הפריים טיים, "לאהוב את אנה" זכתה לרייטינג של 8.7% ודורגה במקום השישי. העונה השנייה של "המקום" הניבה 7.1% ודורגה במקום העשירי. "היום שהיה" מצמצם פערים מול המחרה "מה קורה" ומניב 7%. אולם הלילה עם ליאור שליין ממשיך לדשדש מאחור עם 3.9%.



בזירת האקטואליה והחדשות, "שש עם עודד" דורגה רביעית עם 10.8%. את החמישייה הראשונה סוגרת חדשות 10 עם עלייה קלה ל-8.8% ומותירה את "מבט" עם 7.4% בדירוג התשיעי. "השעון" עם 8% לעומת "לונדון את קירשנבאום" ששודרה במקביל ורשמה 6.3%.



שידור המשחקים האולימפיים שהחלו ב-8 בבוקר רשמו רייטינג של 4.4% בעוד התוכנית הדוקומנטרית הרצועה הסינית (ערוץ 1) ששודרה בזמן הפריים טיים הניבה 5.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully