וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכיינים של בורגראנץ' בודקים אפשרות לרכוש את הרשת

עדי דברת

20.8.2008 / 13:22

כך אמר אחד מהזכיינים הגדולים, המפעיל מספר סניפים של הרשת. בורגראנץ' מונה 70 סניפים, כאשר 10 מהם מופעלים על ידי זכיינים

הזכיינים של רשת בורגראנץ' בודקים אפשרות לרכוש את הרשת; כך נודע ל-TheMarker. אחד מהזכיינים הגדולים, המפעיל מספר סניפים של הרשת בזכיינות, אמר היום ל-TheMarker כי הזכיינים פנו לעורך דין במטרה לשקול את המשך צעדיהם. לדבריו, אחת האפשרויות שנשקלת בכובד ראש הינה האפשרות לפיה הזכיינים ירכשו בעצמם את רשת בורגראנץ', וימשיכו להפעיל את סניפיה. רשת בורגראנץ' מונה 70 סניפים, כאשר 10 מהם מופעלים על ידי זכיינים. כך, סניפי הרשת בקריון בחיפה, במרכז חורב בחיפה, בנתניה, בנצרת, חדרה ומול קניון איילון.

כפי שפורסם ב-TheMarker, מספר גורמים נוספים מעוניינים לרכוש את הרשת. כך, דוד שלומוביץ', הבעלים של חברת הנדל"ן ההונגרית קאסארו הונגרי, אמר ל-TheMarker כי הוא מעוניין לרכוש את הרשת ולהתמודד במכרז מכירה, אם יתקיים. חברת קאסארו הונגרי נמצאת בבעלות משפחת שלומוביץ', שעזבה את ישראל להונגריה לפני כשבע שנים. החברה פועלת מבודפשט ועוסקת בבניית מרכזים מסחריים.

כך גם בעלי ברגר קינג, האחים אורגד, אמרו כי הם מעוניינים לרכוש את הרשת, זאת לאחר שכבר ניסו לרכשה לפני מספר שנים אך הממונה על ההגבלים העסקיים לא אישר את העסקה. לפי ההערכות, מתעניין נוסף ברשת הוא אסף גרינברג. גרינברג, לשעבר שותף ומנכ"ל דומינו'ס פיצה ישראל, התעניין בעבר ברכישת הרשת מיידי חושינסקי. כיום מייצג גרינברג קבוצת משקיעים המחפשת השקעות בתחום המזון המהיר. מכיוון שהתעניין ברכישת הרשת בעבר, ניתן להניח כי כעת יבחן שוב את ההזדמנות.

מתעניין צפוי אחר ברכישת הרשת הוא דובי לחוביץ', שגם הוא התעניין בעבר ברכישתה. מקורביו אומרים, כי תוכנית האב שלו היתה לרכוש את בורגראנץ' ואת רשת המזון המהיר ברגר קינג. בשיחה עם TheMarker הכחישו בעלי ברגר קינג, האחים אלי ויובל אורגד, כי ניהלו שיחות עם לחוביץ'. לחוביץ' עצמו הכחיש כי ניהל מגעים עם האחים אורגד, אך לא הכחיש כי אם יתקיים מכרז לרשת, יתמודד בו. לחוביץ' שימש בעבר כמנכ"ל ובעל מניות מיעוט בדומינו'ס פיצה שווייץ, שנמכרה בסוף 2007 על ידי בנו של ארקדי גאידמק, אלכסנדר גאידמק. כיום עובד לחוביץ' עם משפחת היהלומנים מולדבסקי, בעלת הזיכיון לשעבר בדומינו'ס פיצה שווייץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בורגראנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully