וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מצטרפת להילולה: שבועיים אחרי שוואלה רכשה 50% מ-MSN ג'ובס: מעריב משיק לוח דרושים אינטרנטי

מעיין כהן

20.8.2008 / 13:01

האתר יציע בין היתר סוכן חכם המעדכן באופן אוטומטי קבלה של משרות חדשות ישירות לטלפון הנייד ולמייל



תחום הדרושים תוסס: כשבועיים לאחר שהודיעה וואלה על רכישת 50% מ-MSN ג'ובס, מודיע מעריב היום על השקת לוח דרושים מקוון שעלה לאוויר.



האתר, שיהיה חינמי עבור מחפשי העבודה, יציע בין היתר סוכן חכם המעדכן באופן אוטומטי קבלה של משרות חדשות ישירות לטלפון הנייד ולמייל, אשף קורות חיים המסייע בבניית קורות החיים של המועמד, תיוג משרות אישי המסייע למועמד ולמעסיק לסדר ולקטלג את המשרות או המועמדים פוטנציאליים עבורו.



נאור שליט, מנהל מחלקת הדרושים במעריב מסר: "פרט להצעות עבודה ויכולות חיפוש מתקדמות מציע הלוח מאמרים, טיפים וכתבות מאת טובי הכותבים והמרואיינים של עיתון מעריב. בנוסף, מקושר הלוח לקהילת הקריירה של אתר NRG כך שהמחפשים יכולים במקביל להתייעץ, לשאול ולקבל סיוע און ליין ממנהלי וחברי הקהילה. השילוב שבין הניסיון העצום של העיתון והאתר לבין טכנולוגית החיפוש החדישה הוא שמעניק ללוח את יתרונו הגדול והוא יהיה זה שישנה את הדרך בה אנחנו נוהגים לחפש משרות ועובדים חדשים כיום".



בתחילת החודש הודיעה וואלה כי היא נכנסת לתחום הדרושים באמצעות שותפות עם חברת רדמץ', אליה יועברו הפעילות וכל נכסי אתר המשרות MSN Jobs. במסגרת ההסכם האסטרטגי התחייבה וואלה להשקיע במיזם כ-3.5 מיליון שקל לשיווק ופרסום. האתר יעלה לאוויר בתוך כחודש, וגלעד אילון, ששימש קודם לכן כמנכ"ל MSN ג'ובס מונה למנכ"ל המיזם החדש, שייקרא וואלה ג'ובס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully