וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי בבילון זינקו ב-74% ל-1.8 מיליון שקל

רותם סלע

20.8.2008 / 15:28

חברת תוכנות התרגום מדווחת על תוצאות מצוינות ברבעון השני של 2008. הרווח התפעולי של החברה הוכפל פי עשר ל-3.9 מיליון שקל

חברת תוכנות התרגום מדווחת על תוצאות מצוינות ברבעון השני של 2008. הכנסות חברת התוכנה הוותיקה קפצו ב-33% לעומת הרבעון הקודם ל-16 מיליון שקל, ורווחיה זינקו ב-74% ל-1.8 מיליון שקל. בדצמבר 2007 עברה השליטה בחברה לידיה של קבוצת משקיעים בראשות נעם לניר, שרכשו כ-40% מהחברה תמורת 11 מיליון דולר. הקבוצה, שכללה גם את שי יצחקי מחברת ההימורים באינטרנט 888, העמידה בראש החברה את אלון כרמלי שהיה בעברו סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה.

בסוף 2007 חתמה בבילון על הסכם חלוקת הכנסות באתר של החברה, המערב בין יכולותיו של מנוע החיפוש לבין יכולות התרגום של בבילון. הכנסותיה של החברה משירות זה עולות בכל חודש וחודש, והן אף הגיעו לכ-200 אלף דולר בחודש מאי, החודש האחרון של הרבעון השני.

החברה השיגה את תוצאותיה למרות הירידה בדולר ברבעון השני אל מול הרבעון המקביל. בניכוי שינוי בשער חליפין, קופץ הגידול בהכנסות לכ-45%. במהלך השנה האחרונה ראתה החברה עלייה בהכנסותיה בכל שבוע ושבוע.

בבילון המציגה את רווחיה ומאזניה בשקלים ספגה הוצאות מימון גבוהות בעקבות ירידת הדולר, שפגעה בשווי היחסי של הדולרים אותם מחזיקה החברה. סעיף המימון של החברה הורע ב-2.1 מיליון שקלים, להפסדי מימון של 0.6 מיליון שקלים.

הוצאות החברה על מחקר ופיתוח, מכירה ושיווק והנהלה וכלליות לא השתנו, ועומדים גם ברבעון הנוכחי על 9.8 מיליון שקל. יש לציין כי ההכנסות השוליות של החברה, המתבססת על רכישת תוכנות ברשת, אינן נושאות עד סדר גודל מסויים עלות שולית כלשהו, כך שייתכן והחברה תוכל להמשיך ולרשום עלייה בהכנסות מבלי לראות שינוי בעלויותיה הגולמיות והתפעוליות.

  • עוד באותו נושא:
  • בבילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully