וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'שפע שוק' של ריבוע כחול נאבקת ב'יש' של שופרסל: יוצאת בקמפיין לפורמט סיטוני חדש - 'יש בסיטונאות'

עדי דברת

20.8.2008 / 17:13

הפורמט אותו משיקה שפע שוק הינו פורמט קנייה סיטוני שבמהמהלכו 500 המוצרים שנבחרו יארזו במארז סיטוני



שפע שוק של קבוצת ריבוע כחול, לוקחת את המאבק בתת הרשת 'יש' של שופרסל צעד אחד קדימה, ויוצאת בקמפיין לפורמט סיטוני חדש של תת הרשת - 'יש בסיטונאות'. קמפיין החוצות, שעלותו מוערכת ב-3 מיליון שקל, מתבצע באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, ויעלה ביום חמישי הקרוב. הפורמט אותו משיקה שפע שוק הינו פורמט קנייה סיטוני. כחלק מהמהלך, 500 המוצרים שנבחרו יארזו במארז סיטוני. בין המבצעים, חמש יחידות פסטה 500 גר' במחיר של 15 שקלים (במקום 4.70 שקלים ליחידה); 3 חבילות נייר טואלט במחיר 48 שקלים (במקום 37 שקלים ליחידה) ועוד.



כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, יום לאחר פתיחת תת-הרשת יש של שופרסל, פירסמה תת-הרשת המתחרה - שפע שוק - מודעות בעיתונות ושילוט חוצות תחת הכותרת: "יש רשת זולה בישראל. שפע שוק".



תת הרשת יש של שופרסל היא פורמט המבוסס על שילוב בין הרשתות זול פה ואלף - שאוחדו תחת הסלוגן "הכל ובזול". יש מונה כיום 48 סניפים, ובחודשים הקרובים צפויים להיפתח ארבעה סניפים נוספים. לדברי אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, עד סוף 2009 תמנה תת-הרשת כ-56 סניפים בפרישה ארצית, בעלות השקעה כוללת הנאמדת בכ-70 מיליון שקל.



הרשתות שפע שוק ויש פונות לאותם קהלי יעד - משפחות ברוכות ילדים והמגזר החרדי-דתי, עם אסטרטגיית המחיר הזול. בימים אלה נמצאת קבוצת רבוע כחול בסכסוך עם המגזר החרדי עקב פתיחת סניפי AM:PM של קבוצה בשבת.



שופרסל היתה המרוויחה העיקרית מן הסכסוך, שכן לקוחות המגזר החרדי בחרו לערוך קניות ברשת אלף הפונה למגזר החרדי, ומתחרה עם תשעת סניפי שפע שוק. עם זאת, שופרסל שילמה מחיר גבוה כשרכשה ביולי את יתרת המניות שלא היו בבעלותה (50%) מבעלי אלף לשעבר, אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, לאחר שנקבע כי התשלום יחושב לפי מכפיל לרווח התפעולי של אלף שלפני הרכישה. רוזנהויז, אמר כי היא שילמה כ-100 מיליון שקל בעבור המניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully