וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן וקטור מתכוונת להגיש הצעת רכש לאלדין עד סוף השבוע הבא - לפי שווי של 170-180 מיליון דולר

ניר צליק

20.8.2008 / 17:52

במכתב ששלחה הקרן למנכ"ל אלדין, ינקי מרגלית, הודיעה הקרן על רצונה לרכוש את החברה או חלק ממנה



קרן וקטור מתכוונת להגיש הצעת רכש ל או לחלק מהחברה עד סוף השבוע הבא. הצעת הרכש צפויה להיות לפי שווי של 170-180 מיליון דולר. ככל הנראה, עיקר עניינה של הקרן באלדין נעוץ בעסקי ה-DRM, ניהול הזכויות הדיגיטליות, של החברה, שבכוונתה לחבר לחברת SafeNet שברשותה. לפני מספר ימים שלחה הקרן מכתב לינקי מרגלית, מנכ"ל החברה, בו מסרה לו על רצונה להיכנס למשא ומתן לרכישת החברה, ובו ביקשה גם ממרגלית ליידע את בעלי המניות בחברה על כוונתה.



קרן וקטור היא קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה פרטיות, שנמצאות בבעלות המייסדים ובחברות ציבוריות. הקרן עוסקת בהשקעה בחברות, שלדעתה נסחרות במחיר שוק נמוך מהשווי האמיתי שלהן, וכן בהפיכת חברות ציבוריות לפרטיות. הקרן ממוקמת בסאן פרנסיסקו ומנהלת מעל ל-2 מיליארד דולר.



הקרן מחזיקה כבר ב-10.18% מאלדין, אותם קנתה בשוק הפתוח החל מה-8 לאוגוסט, בסכום מצטבר של כ-13.5 מיליון דולר. כך, לפי דיווח שמסרה החברה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC). הקרן האמריקאית היא בעלת המניות הרביעית בגודלה בחברה, אחרי ג'וניפר, ינקי מרגלית וגלאון.



אלדין, העוסקת בתוכנות אבטחה ובניהול זכויות דיגיטליות, איבדה מתחילת השנה מעל 55% מערכה. כאשר מחיר המניה עומד נע סביב 11.3 דולר למניה, המשקפים לחברה שווי של כ-156 מיליון דולר. בעלי המניות הגדולים בחברה הם ג'וניפר, המחזיקה ב-15.4% מהחברה; ינקי מרגלית, מנכ"ל ומייסד החברה, שמחזיק ב-12.9% מאלדין; וגלאון, המחזיקה בכ-12% מהחברה. בין בעלי המניות הבולטים הנוספים ניתן למנות את פידליטי, מנינג אנד נאפייר, בלקרוק, דיקר ניהול ודן מרגלית, אחיו של ינקי מרגלית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully