וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל מקרקעי ישראל דוחה את מועד סגירת מכרז דרום הקריה בתל אביב

גיא ליברמן

20.8.2008 / 17:47

המכרז הוא על חלק מקרקעות מתחם שרונה שבין רחוב קפלן ורחוב הארבעה שערכו מוערך בכרבע מיליארד שקל



מנהל מקרקעי ישראל דוחה את מועד סגירת מכרז דרום הקריה בתל אביב לאור דרישת יזמים וחברות קבלניות לקבל תוספת זמן להיערך למכרז, כך נודע ל-TheMarker. מועד הסגירה הרשמי תוכנן להיות בעוד 10 ימים ב-31 באוגוסט, וכעת הוא ידחה לחודש נובמבר 2008. מכרז דרום הקריה הוא המכרז הגדול ביותר שהוציא המנהל בשנים האחרונות בתל אביב והוא מוערך על ידי גורמי נדל"ן ושמאים בכרבע מיליארד שקל.



המכרז שפורסם לפני כחודש מציע להחכרה ארוכת טווח קרקע שהיא חלק ממתחם שרונה המתחדש. הקרקע נמצאת בין הרחובות דרך בגין במזרח, רחוב קפלן בצפון, רחוב ליאונרדו דה וינצ'י במערב ורחוב הארבעה בדרום. הקרקע נמצאת בצמוד למספר רב של בניינים היסטוריים שנבנו על ידי הטמפלרים ושנמצאים במתחם, אלה עברו תהליכי שימור הכוללים עבודות להעתקם על מנת להרחיב את רחוב קפלן.







עד כה שווקו כחמישית משטחי המתחם, מרביתם לצרכים משרדיים. תוכניות הבנייה על הקרקע, הנחשבת לאחת היקרות בתל אביב, מאפשרות את בנייתן של 300 דירות, 10,000 מ"ר של שטחי משרדים ו-2,800 מ"ר שטחי מסחר. המינהל מחלק את המכרז לשלושה מכרזי משנה (שמספריהם 8.1, 8.2, 8.3), אם כי אין מניעה לגוף אחד להתמודד על כולם, כאשר שטחם הכולל הוא 11 דונם. במכרז 8.3 קיים מבנה לשימור שהזוכה במכרז יצטרך לשפץ ולאחר מכן למסור לטובת הציבור. הוצאות הפיתוח הכוללות למכרזים הן כ-20 מיליון שקל.



במנהל מקרקעי ישראל הודו כי מועד סגירת המכרז ידחה וציינו כי: "קיבלנו פניות מלא מעט יזמים וקבלנים שביקשו ארכה על מנת להתכונן היטב למכרז. החלטנו להיענות לבקשות ולדחות את המכרז עד אחרי תקופת החגים וככל הנראה מועד סגירת המכרז יקבע לנובמבר 2008".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully