וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזימוט טכנולוגיה רשמה רווח נקי של 2.5 מיליון שקל ברבעון - לעומת 290 אלף ברבעון המקביל

יובל מעוז

20.8.2008 / 17:55

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-3.4 מיליון שקל לעומת 581 אלף שקל ברבעון המקביל



חברת , העוסקת בייצור מוצרים לתעשיות הביטחוניות, רשמה עלייה ברווח הנקי ברבעון השני של השנה ל-2.5 מיליון שקל לעומת רווח של 290 אלף שקל ברבעון המקביל.



אזימוט עוסקת בייצור מערכות להרכשת מטרות וניווט ולשימושים צבאיים ואזרחיים, והחברה מתמחה בטכנולוגיות של מערכות ניווט לוויינים (GPS), אופטו-מכניקה, אלקטרו אופטיקה ותקשורת נתונים.



מכירות אזימוט, שבבעלות שלמה ריזמן, עלו ב-75% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו בכ-28.9 מיליון שקל לעומת 16.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. כ-73% מהמכירות בוצעו לשווקים בחו"ל. החברה מציינת כי חלק גדול מהתקבולים על המכירות בחו"ל הוא בדולרים, ושיעור הצמיחה הוא במונחים שקליים ומגלם בתוכו שחיקה משמעותית של הדולר מול השקל. החברה מסבירה כי הגידול נובע בעיקר בתחום הרכשת המטרות, כש-86% המכירות הגיעו מתחום זה.







המכירות מתחום הרכשת המטרות יותר מהוכפלו ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-43.3 מיליון שקל. ההכנסות מתחום מערכות שליטה, בקרה וניווט ירדו ל3.9 מיליון שקל לעומת 5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההכנסות מתחום ציוד מדידה אלקטרו אופטי לדיוקים גבוהים הסתכמו ב-3 מיליון שקל לעומת 2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.



הרווח הגולמי של החברה צמח ל-13.9 מיליון שקל לעומת 7.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה שיפרה את הרווחיות הגולמית בכ-5% וזו עמדה על 48.3% בסוף הרבעון השני. השיפור נבע מגידול במכירות לעומת גידול קטן יותר בעלות המכירות ומחסכון בעלויות חומרי הגלם.



הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-3.4 מיליון שקל לעומת רווח של 581 אלף שקל ברבעון המקביל. אזימוט נסחרת לפי שווי של 62.7 מיליון שקל. מתחילת השנה עלתה מניית החברה ב-22.8%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully