וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה שניה לקרן הנדל"ן תמיר פישמן: קנתה קרקע ליד בוקרשט תמורת 15.4 מיליון יורו

מיכאל רוכוורגר

20.8.2008 / 20:08

בכוונת הקרן לבנות פרויקט מגורים לבניה פרטית



תמיר פישמן קרן נדל"ן מזרח אירופה, מרחיבה את פעילותה במזרח אירופה. החברה דיווחה אתמול, כי רכשה קרקעות בשטח של 400 אלף מ"ר בעיירה ספטיקה, הממוקמת צפונית לעיר הבירה בוקרשט. תמורת הקרקעות תשלם תמיר פישמן 15.4 מיליון יורו, כשלקרקע ישנה תב"ע מאושרת. על הקרקע מתוכנן להבנות פרויקט מגורים לבניה פרטית (בסגנון בנה ביתך) של מבנים צמודי קרקע.



מדובר בעסקה השנייה שמבצעת הקרן, מאז שגייסה באוגוסט 2007 כ-240 מיליון שקל. במסגרת העסקה הראשונה, רכשה הקרן קרקע ברובע 18 בבודפשט, הונגריה, תמורת 10 מיליון יורו. הקרקע משתרעת על פני שטח של כ-221 דונם, וכן קיימים אישורי בניה בשטח של כ-320 אלף מ"ר המיועדים לשימוש של מגורים, משרדים, מסחר, אולמות תצוגה ולוגיסטיקה.



הקרן של תמיר פישמן הנה שותפות של בית ההשקעות תמיר פישמן, מיכאל לנגר ואמיר לייבוב, אשר הנם שותפים בקרן וכן לאומי ושות' מקבוצת בנק לאומי. בכוונת הקרן להשקיע ברכישת הקרקעות ופיתוחן,ייזום והקמה של פרויקטים למגורים, מסחר ונופש ברחבי מזרח אירופה.



דני פישמן, השותף בקרן סיפר כי ברומניה עדיין קיימים ביקושים גבוהים לבניה למגורים, והוסיף כי בזכות העובדה כי לקרן ישנו הון עצמי יחסית גבוה, היא יכולה לנצל זאת לשם רכישת קרקעות במחירים אטרקטיביים יחסית, המשקף מחיר של כ-38.5 יורו למ"ר מבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully