וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NST השלימה גיוס של 13 מיליון דולר

יורם גביזון

20.8.2008 / 20:15

בעלי המניות מימשו אופציות למניות NST בסכום של 7.3 מיליון דולר



חברת הביוטק NST השלימה גיוס של 13.3 מיליון דולר מבעלי מניותיה - כלל ביוטכנולוגיה שמוחזקת על ידי טבע, פונטיפיקס שבשליטת אלי הורביץ יו"ר טבע, קרן דוקור, חברת הביטוח הפניקס, פדרמן החזקות, מדיטק אקויטי פרטנרס וטכנורוב. בעלי המניות מימשו אופציות למניות NST בסכום של 7.3 מיליון דולר כחלקו השני של סבב גיוס שהחל בספטמבר 2007.



NST, ששינתה את שמה ל-Aposense, עוסקת בפיתוח תהליך מבוקר גנטית של מוות תאי. התהליך מובנה בכל תא בגוף ועם הפעלתו התא עובר תהליך מסודר של התאבדות. אפוסנס ממוקדת בניצול הפוטנציאל הגלום בתהליך זה לקידום האבחון הקליני והטיפול הרפואי במחלות כמו שבץ מוחי, סרטן, אוטם שריר הלב או מחלות נווניות של מערכת העצבים המרכזית כמו טרשת נפוצה ואלהציימר.



החברה מפתחת מולקולות הקרויות Aposense שמתבייתות על תאים הקשורים בתהליך האפופטוסיס ומאפשרות הדמיה של תהליכי מחלה ברמת התא הבודד או ניתוב סלקטיווי של תרופות למוקדי המחלה. לצורך טיפול יעיל יותר במחלה, הסכום שגייסה אפוסנס ישמש אותה למימון השלב השלישי והאחרון במולקולה ML-10 שמיועדת להדמיה תאית של תהליך האפופטוסיס. המוצר של החברה מוזרק בבדיקת הדמייה לגוף החולה, שם הוא מסמם באופן סלקטיווי את התאים והרקמות שבהן מתחולל התהליך של מוות תאי ומדווח באופן לא פולשני על עוצמת תהליך זה באמצעות סמן שמוצמד אליו. הסמן נקלט במכשיר הדמיה Tomography Positron Emission) PET).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully