וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות התחזקות השקל: הרווח התפעולי של האצ'יסון טלקום, בעלת השליטה בפרטנר, הוכפל ל-150 מיליון ד'

נמרוד הלפרן

20.8.2008 / 21:20

מנכ"ל האצ'יסון טלקום מכחיש הדיווחים: "אין לנו תוכניות למכור את אחזקותנו בפרטנר"

האצ'יסון טלקום, הנמצאת בשליטת (59%) האצ'יסון וומפואה - חברת האחזקות של המיליארדר ההונג קונגי לי קא שינג - רשמה עם זאת בתקופה המדווחת נפילה של 98% ברווח הנקי לאחר שבתקופה המקבילה בשנה הקודמת רשמה הכנסה חד פעמית ממכירת חטיבתה ההודית לוודאפון הבריטית.



החברה רשמה במחצית הראשונה של השנה רווח נקי של 1.17 מיליארד דולר הונג קונג (150 מיליון דולר), לעומת רווח נקי של כ-70 מיליארד דולר הונג קונג בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בשורת הרווח מפעילות מתמשכת רשמה החברה רווח של 1.17 מיליארד דולר הונג קונג, לעומת רווח של 570 מיליון דולר הונג קונג במחצית הראשונה של שנת 2007.



הכנסות האצ'יסון - אשר שבקופתה 4.6 מיליארד דולר בעקבות מכירת חטיבתה ההודית בשנה שעברה - צמחו במחצית הראשונה של השנה ב-22% לעומת התקופה המקבילה, ל-11.76 מיליארד דולר הונג קונג (1.5 מיליארד דולר).



בנוסף לישראל, האצ'יסון טלקום מפעילה שירותי סלולר בהונג קונג, תאילנד, מקאו, סרי לנקה, וייטנאם ואינדונזיה. הכנסות החברה בישראל זינקו ל-59% מסך הכנסותיה במחצית הראשונה של השנה, בעקבות צמיחה של 29% בהכנסותיה בישראל במונחי דולר הונג קונגי, הודות להתחזקות השקל. הכנסותיה של האצ'יסון טלקום בהונג קונג ומקאו היוו 32% מסך הכנסותיה בתקופה המדווחת.



פרטנר הישראלית דיווחה בחודש שעבר על גידול של 8.4% ברווחיה ברבעון השני של השנה, ל-247.3 מיליון שקל, הודות לגידול במספר המנויים.







מנכ"ל האצ'יסון טלקום התייחס היום לדיווח של עיתון "הארץ" השבוע לפיו החברה מעוניינת למכור את החזקותיה בפרטנר במחיר של עד 1.9 מיליארד דולר. "ישראל מהווה חלק מפעילות הליבה שלנו, ואין לנו כל תוכניות למכור את עסקינו בה", אמר היום מנכ"ל האצ'יסון טלקום, דניס לואי.



האצ'יסון מכרה בשנה שעברה את החזקותיה (67%) בחטיבתה ההודית, האצ'יסון אסאר, לענקית הסלולר הבריטית וודאפון תמורת 11.1 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully