וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קואליציה, עם מחאת שחקני הפועל חולון

איציק עזרא

21.8.2008 / 8:12

דצמבר 2003: ששון מתחיל את הקדנציה ללא קואליציה; הסיבה לטענתו: הדרישות בעבור ההצטרפות גבוהות ומוגזמות



דצמבר 2003: ראש העיר מוטי ששון מתחיל את הקדנציה ללא קואליציה. הסיבה: לטענתו, הדרישות של הסיעות בעבור ההצטרפות הן גבוהות ומוגזמות. במשך כשנתיים הוא התקשה לקדם הצעות בישיבות המועצה, אך בפועל התעלם מהחלטות האופוזיציה גם כאשר מינתה לו שני סגנים.



ספטמבר 2005: סיעת ש"ס הבינה שעדיף לה לחבור לששון, ושהוא יתרום יותר לאנשיה בעיר. הושג הסכם ויו"ר הסיעה, חיים זברלו, מונה לתפקיד סגן ראש העיר.



ינואר 2004: אחד מיריביו הפוליטיים הבולטים של ששון, עו"ד שמעון חזן, שהתמודד בעבר על ראשות העירייה, טען כי ראש העיר הטריד מינית את תושבת העיר וביצע בה מעשים מגונים. חזן נמנע מהגשת תלונה במשטרה, אבל מיהר להגיש תביעה אזרחית בבית משפט השלום בתל אביב. המתלוננת, עולה מחבר העמים כבת 40, לא הופיעה לדיונים בבית המשפט והתברר כי שבה לארץ הולדתה, אוקראינה. התובע משך את התביעה.



אוגוסט 2007: בזמן שששון יושב שבעה על מות אמו, התארגנה קבוצת תושבים שהפגינה מול בניין העירייה במחאה על כך שתנועת המטוסים הנוחתים עוברת מעל חולון - זאת בעקבות סגירת אחד המסלולים בנתב"ג. ששון נפגע מכך שהמפגינים אינם מכבדים את זכר אמו, והיו גם תושבים שמתחו ביקורת על המפגינים. המסלול שופץ כחודש לאחר ההפגנה.



מאי 2008: קבוצת הכדורסל הפועל חולון זוכה באליפות היסטורית. בצד החגיגות, מופנת ביקורת כלפי ששון, על כך שהעירייה תמכה בקבוצה רק במסגרת ועדת התמיכות העירונית בסכום של פחות ממיליון שקל. את חגיגות הזכייה שאירגנה העירייה החרימו השחקנים, בהוראת הנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully