וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צינורות המזרח התיכון שומרת על רווח נקי של 5.7 מיליון שקל ברבעון השני של השנה

יעל פולק

21.8.2008 / 10:00

הרווח התפעולי עמד על 16% מההכנסות ברבעון הנוכחי לעומת 17% ברבעון המקביל והסתכם ב-10.8 מיליון שקל



ברבעון השני של השנה הסתכמו הכנסות צינורות המזרח התיכון ב-69.9 מיליון שקל, ירידה של 14.5% לעומת הכנסות של 81.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. עיקר הכנסותיה של החברה (68.9 מיליון שקל) נובעת ממכירות מפעילות תעשייתית, והכנסות אלו הצטמצמו ב-14% לעומת הרבעון המקביל. הירידה בהכנסות החברה נובעת מירידה כמותית במכירות, בניכוי עלייה במחירי מכירת הצינורות בעקבות עליית מחירי הפלדה.



הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ב-10.8 מיליון שקל לעומת 13.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה של 22%. שיעור הרווח התפעולי עמד על 16% מההכנסות ברבעון הנוכחי לעומת 17% ברבעון המקביל.



במהלך הרבעון השני הציגה החברה תזרים מזומנים שלילי בהיקף של 5.9 מיליון שקל, לעומת שריפת מזומנים בהיקף של 21.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. לעומת זאת במבט חצי שנתי שרפה החברה מזומנים בהיקף של 21 מיליון שקל לעומת שריפת מזומנים בהיקף של 13.4 מיליון שקל בחציון המקביל.



הוצאות המימון ברבעון השני הסתכמו ב-4.6 מיליון שקל לעומת הוצאות של 8.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. הירידה בהוצאות המימון נובעת בעיקר מהוצאות בגין שערוך האג"ח להמרה בשנה שעברה, הוצאות שאינן קיימות בתקופה הנוכחית בשל המרת האג"ח להמרה למניות.



כתוצאה מכך, הצליחה החברה להציג רווח נקי שדומה מאוד לזה של הרבעון המקביל - 5.78 מיליון שקל ברבעון הנוכחי לעומת 5.71 מיליון שקל ברבעון המקביל. במבט חצי שנתי מציגה החברה שיפור של 58% ברווח הנקי, שהסתכם ב-9.7 מיליון שקל לעומת 6.1 מיליון שקל בחציון המקביל.



צינורות המזרח התיכון, שבשליטת משפחת גאון, עוסקת בעיקר בייצור ושיווק של צינורות פלדה מסוגים שונים, אשר רובם משמשים לתשתיות מים וביוב, לתעשייה ומבנים וכן להולכת דלק וגז. החברה גם מספקת שירותי גילוון של מוצרים, כגון עמודי חשמל, תאורה, גדרות ומעקים וכן צינורות ופרופילים. שווי השוק של החברה הוא 241 מיליון שקל והונה העצמי הוא 162.5 מיליון שקל. בשנה האחרונה איבדה מניית החברה 8.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully