וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד עובדים בריטי: אין להכריח נשים לנעול נעלי עקב

נמרוד הלפרן

21.8.2008 / 10:30

בין המעסיקים שמחייבים נשים להגיע למקום העבודה בנעלי עקב: בנקים, חברות תעופה ובתי כלבו. "זהו נוהג סקסיסטי באופן בוטה"

מועצת האיגודים המקצועיים של בריטניה (TUC) - ארגון גג של עשרות איגודים המייצגים קרוב לשבעה מיליון עובדים במדינה - קרא לבנקים, בתי כלבו וחברות תעופה בבריטניה, לחדול ממדיניותם המחייבת נשים לנעול נעלי עקב כאשר הן עובדות מול לקוחות. בנקים מובילים בסיטי של לונדון ובתי כלבו יוקרתיים ברחוב אוקספורד שבבירה הבריטית הם בין החברות הדוגלות במדיניות הלוקה באפליה על רגע מגזר - כך קבע דו"ח חדש שפירסם TUC.

"נעלי עקב אולי נראות נפלא על מסלולי תצוגות האופנה ולרגלי כוכבות הוליווד, אולם הן אינן מתאימות לעבודה יומיומית", אמר מזכ"ל TUC, ברנדן ברבר. "קודי לבוש אלה, מעבר להיותם סקסיסטים באופן בוטה, עלולים גם לגרום לבעיות בריאות, משום שנשים נאלצות לעמוד או להסתובב עם נעלי עקב או נעלים לא מתאימות אחרות", הוסיף.

"הופתענו ממספר הפעמים שבהם גילינו מעסיקים שקבעו קוד לבוש שאוסר על נשים לנעול נעליים נוחות", הוסיף ברבר. לדבריו, במקום לדאוג לגבי האופן בו נראים העובדים שלהם, צריכים המעסיקים להתמקד בנזק שגורמת נעילת נעליים לא מתאימות ועמידה למשך פרקי זמן ממושכים. "מעסיקים צריכים לעודד את העובדים שלהם להגיע לעבודה בנעליים נוחות, וכאשר הדבר אפשרי יש לספק לעובדים אפשרות ישיבה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully