וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה פונה לסלבריטאים

מיכאל רוכוורגר

21.8.2008 / 10:58

מה הגימיק במגדל המגורים שמקים תשובה בלוס אנג'לס ואיך קשורים לכך צלמי הפאפרצי? ■ מה למנכ"לית ישראייר לשעבר, סבינה בירן, ול"כוכב נולד"? ■ כמה השקיע קובי אלכסנדר בנמיביה? ■ למי ייתן עמוס לסקר מלגות מיוחדות? ■מה הסכום האסטרונומי שקיבל



מאת מיכאל רוכווגר, סוכנויות הידיעות, עירית רוזנבלום, אבי בר-אלי, אורה קורן וטלי חרותי-סובר



בתקופות קשות של משבר אשראי גלובלי, היזמים ממציאים גימיקים חדשים כדי לנסות ולצוד קונים אטרקטיוויים לדירות יוקרה. חברת אלעד נכסים של יצחק תשובה, המעורבת בהקמת מגדל מגורי יוקרה בשם Carlyle Residences, המתנשא לגובה של 24 קומות בשדרות וילשייר שבלוס אנג'לס, מנסה לפתות קונים אמידים וסלבריטאים בכך שהיא מציעה להם הגנה מפני צלמי הפפראצי המעיקים - כך מדווח העיתון "לוס אנג'לס טיימס".



ההגנה תכלול אבטחה של הבניין במשך 24 שעות ביממה בידי מאבטחים ישראלים שעברו הכשרה מיוחדת לשם כך, מעליות פרטיות הנכנסות הישר אל תוך הדירות וגדרות שיגנו מפני פלישה לבריכת שחייה ולמדשאות היוגה. אפילו צורתו של הבניין, חצי סהר, משווקת כאמצעי הגנה נגד הפפראצי, שלטענת החברה, ממזערת את המגע עם השכנים. עם זאת, הצלמים הנלהבים טוענים כי דבר לא ימנע מהם לתפוס את הכוכבים בפתח הכניסה למגדל. ראשי אלעד סירבו לפרט האם כוכבים מפורסמים כבר רכשו דירות במגדל, שמחירי ארבעת הפנטהאוסים הם 2.9 ל-20 מיליון דולר.



קובי אלכסנדר משקיע בנמיביה



קובי אלכסנדר, מייסד ומנכ"ל קומברס לשעבר שנמלט לנמיביה, טען בבקשה להארכת אשרת השהות שלו ושל משפחתו בנמיביה כי הוא ואשתו השקיעו כ-8 מיליון דולר אמריקאי בנמיביה - כך דיווח אתר האינטרנט הנמיבי namobian.com.



השקעותיהם של קובי וחנה אלכסנדר, השוהים בנמיביה כשנתיים, כוללות השקעות בפיתוח נדל"ן ובעסקים מקומיים, תרומות לארגוני צדקה ומלגות לימודים, כך לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט הנמיבי. המסמכים, כאמור, הוגשו כחלק מעתירתם של בני הזוג להאריך את אישורי השהייה הזמניים שלהם בנמיביה. שלושה מהיתרים שקיבלה המשפחה, הכוללת את בני הזוג ואת שלושת ילדיהם, יפוגו ב-31 באוגוסט. אלכסנדר עומד בפני הסגרה על ידי ממשלת נמיביה לארה"ב. בארה"ב עומדים נגדו אישומים פליליים וחשד להונאה חשבונאית הקשורה בתארוך מחדש (בקדייטינג) של אופציות והלבנת כספים. אלכסנדר נמלט מארה"ב באמצע 2006, זמן קצר לפני שהוגש נגדו כתב אישום פלילי, הכולל 35 סעיפים. ואולם אלכסנדר נעצר כחודשיים לאחר מכן בנמיביה בעקבות צו מעצר בינלאומי שהוציא נגדו האינטרפול. הדיון הבא בעניין הסגרתו לארה"ב יתקיים בסוף ספטמבר.



איגרת לשרות



מזרח תיכון חדש: בעת ובעונה אחת ניצבות נשים בראשות שלושת משרדי התיירות של ישראל, ירדן והרשות הפלשתינית. שרת התיירות רוחמה אברהם-בלילא שלחה איגרת לעמיתותיה, שרת התיירות של ירדן מהא אל חטיב ושרת התיירות של הרשות הפלשתינית ד"ר חולוד איהאדב דייבאס, בה ציינה כי העובדה שלראשונה עומדות נשים שרות בראש משרדי התיירות של שתי המדינות והרשות, היא הזדמנות ייחודית להגברת שיתוף הפעולה בין המשרדים ולחשיבה מחודשת על מיצוי הפוטנציאל התיירותי הגלום באזור. "שיתוף פעולה הדוק בין ירדן, ישראל והרשות הפלשתינית יקדם את תעשיית התיירות באזור, יקדם את תדמיתו ויתרום באופן משמעותי לפיתוח הכלכלה האזורית. לנו כנשים ניתנת ההזדמנות ליישם זאת".



חברת החשמל תחפש מצטיינים בפריפריה



דירקטוריון חברת החשמל אישר אתמול את הפרויקט החברתי לאימוץ סטודנטים יהודים וערבים מהפריפריה. מדובר בתוכניתו של מנכ"ל החברה עמוס לסקר, שבמסגרתה ייבחרו מדי שנה 30-40 סטודנטים מצטיינים לתואר הראשון בחוגים הנדסת חשמל, מכונות, מחשבים והנדסה אזרחית, כלכלה, ראיית חשבון ומדעי המחשב שחברת החשמל תממן להם את שכר הלימוד ותעסיקם במשרדי החברה בתקופת לימודיהם ואחריה.



ליאורה בירנהק מסיימת קדנציה



ליאורה בירנהק-מרקוס תסיים השנה את תפקידה כיו"ר התאחדות התעשיינים בצפון לאחר ארבע שנים (שתי קדנציות) - התקופה המרבית לכהונה בתפקיד על פי תקנון התאחדות התעשיינים. בחירת היורש מתוכננת לנובמבר 2008. בירנהק-מרקוס כיהנה בתפקיד בתקופת מלחמת לבנון השנייה ואחריה ונטלה חלק בשיקום התעשייה בצפון. ואולם חרף השקעות של עשרות מיליוני שקלים במפרץ חיפה תעשיינים עדיין משוועים לשדרוג נוסף בתשתיות ובאבטחה במקום.



רופרט מרדוק סוגר את החודש



מנכ"ל ענקית המדיה ניוז קורפ רופרט מרדוק קיבל חבילת שכר שנתית של 27.5 מיליון דולר לשנת 2008 - ירידה של 14% לעומת חבילת השכר שקיבל ב-2007. כך דיווחה ניוז קורפ במסמכים רגולטוריים. במסמכים, שהוגשו לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC), דיווחה ניוז קורפ כי מרדוק קיבל משכורת של 8.1 מיליון דולר ועוד 17.5 מיליון דולר בתוכנית תמריצים שאינה כוללת מניות.



סבינה בירן נגד ליבי בירן

סבינה בירן, לשעבר מנכ"לית חברת התעופה ישראייר וכיום מנכלית חברת mvp לייעוץ לעסקים קטנים, סובלת בימים אלה מתוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד". ה"אויב" המוצהר הוא לי בירן (המכונה "ליבי"), אחד המשתתפים הנערצים, שחולק עם בירן אותו שם משפחה וגם אותה עיר מגורים - כפר סבא. מאז החלה התוכנית הוצפה משפחת בירן (הלא נכונה) במאות שיחות טלפון, במהלכן נשמעו קולות נשיים צעירים ודקיקים המחפשים את הזמר. "הבן שלי בן ה-15 היה די מרוצה", מספרת בירן, "אבל בסוף נשברנו. מספר הטלפון הביתי נהפך לחסוי. או שתיגמר כבר העונה הזו, או שיפרסם את מספר הטלפון שלו,מבקשת בירן, "העיקר שיניחו לנו לנפשנו".



עוברים



תמיר דגן מונה למנכ"ל חברת שיכון ובינוי יזמות נדל"ן (עד באחרונה שיכון עובדים). דגן כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל קרדן נדל"ן.



ערן מרדכי מונה לראש חטיבת משאבי האנוש של קבוצת דנאל.



סיוון פישלר מונתה למנהלת לקוחות תוכן ויזואלי בחברת YCD Multimedia. בתפקידה הקודם שימשה פישלר תקציבאית במשרד שלמור אבנון עמיחי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully