וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן וקטור הגישה הצעת רכש לאלדין תמורת 13 דולר למניה

ניר צליק

21.8.2008 / 11:55

המחיר משקף לחברה שווי של 184.5 מיליון דולר. לחילופין, הקרן הציעה לרכוש את עסקי ה-DRM של אלדין תמורת 135-125 מיליון דולר

קרן וקטור אישרה היום כי הגישה הצעה לרכישת אלדין באמצעות ג'זמין לפי מחיר של 13 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 184.5 מיליון דולר. בנוסף, במכתב הציעה הקרן אלטרנטיווה לפיה היא תרכושת את עסקי ניהול הזכויות הדיגיטליות - DRM - תמורת 125-135 מיליון דולר.

את ההצעה הגישה הקרן כדי לשלב את אלדין עם סייפנט, חברה בבעלותה, שתחום פעילותה מקביל לתחומי הפעילות של אלדין. כריס פד, נשיא סייפנט, אמר כי "הרכישה תועיל ללקוחות אלדין, לעובדיה ולבעלי המניות שלה, אחרי שנאחד את המשאבם של שתי החברות בשוק האבטחה. אחד המפתחות להצלחת סייפנט הוא העובדה ששילבנו חברות בתוך החברה והשתמשנו במשאבים המשותפים כדי למצוא הזדמנויות חדשות בשוק".

בעקבות פרסום ההצעה נסקה אמש מניית אלדין ב-11.7%, ומחיר המניה עומד כעת על כ-12.7 דולר. עם זאת, המחיר שקרן וקטור הציעה מהווה פרמיה של 50% ביחס למחירה של מניית אלדין לפני שהקרן התחילה לרכוש את מניות החברה בשוק הפתוח.

קרן וקטור היא קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה פרטיות, שנמצאות בבעלות המייסדים ובחברות ציבוריות. הקרן עוסקת בהשקעה בחברות, שלדעתה נסחרות במחיר שוק נמוך מהשווי האמיתי שלהן, וכן בהפיכת חברות ציבוריות לפרטיות. הקרן ממוקמת בסאן פרנסיסקו ומנהלת מעל ל-2 מיליארד דולר.

הקרן מחזיקה כבר ב-10.18% מאלדין, אותם קנתה בשוק הפתוח החל מה-8 לאוגוסט, בסכום מצטבר של כ-13.5 מיליון דולר. כך, לפי דיווח שמסרה החברה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC). הקרן האמריקאית היא בעלת המניות הרביעית בגודלה בחברה, אחרי ג'וניפר, ינקי מרגלית וגלאון.

ינקי מרגלית, מנכ"ל אלדין, אישר את קבלת ההצעה אמש ואמר כי "דירקטוריון החברה, יחד עם היועצים החיצוניים, בודק את ההצעה של קרן וקטור".

  • עוד באותו נושא:
  • אלדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully