וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל פיננסים על דוחות בזק: רבעון מרשים נוסף לסקטור התקשורת.

TheMarker

21.8.2008 / 12:21

בזק קווי – בית ההשקעות צפה לצמיחה משמעותית ב- EBITDA



בזק קווי – בית ההשקעות צפה לצמיחה משמעותית ב- EBITDA אך גם הם לא שערו כי היא תסתכם בשיעור של כ- 47.2%. בעוד שההכנסות נשחקות כתוצאה מאובדן מוגבר של קווים (ירידה של 31 אלף לעומת צפי שלנו לירידה של כ- 18 אלף) וירידה בקצב מכירות ה- ADSL (בעיקר כתוצאה ממכירות נמוכות של ציוד ברבעון) הצליחה החברה לרשום ירידה משמעותית בהוצאותיה כך שרשמה EBITDA של כ- 639 מיליון ¤, כ- 47.2% מההכנסות. זאת לעומת צפי של כ- 41.2%.



פלאפון - החברה פרסמה תוצאות טובות ולראשונה מזה זמן רואים צמיחה במנויים לצד צמיחה במרווחים. החברה גייסה כ- 41 מנויים חדשים אולם הכנסותיה משירותים ירדו בכ- 5% לעומת הרבעון המקביל וזאת לאור שחיקה של כ- 6% ב- RPM. הגידול במכירות שדיווחה חברת הבת נבע מגידול משמעותי במכירות ציוד. ARPU DATA הסתכם להערכתנו בכ- 17.1 ¤, צמיחה של כ- 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הבשורה האמיתית בתוצאות הנה הרווחיות, שיפור ניכר ברווחיות הגולמית (אשר להערכתנו אינו נובע רק משער הדולר) הוביל את החברה ל-EBITDA של כ- 396 מיליון ¤, כ- 33.3% מההכנסות זאת לעומת צפי שלנו לכ- 30%.



yes - מפעילת הלווין צמחה בכאלפיים מנויים בלבד וזאת בתקופה שהוט הפסידה לקוחות (ננסה לברר בכנס היום כמה בדיוק נובע משינוי שיטת הספירה וכמה כתוצאה מאובדן לקוחות). תוצאות אלו ממחישות את הסטגנציה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית העשויה לשרת את בזק בדיוניה עם הממונה להגבלים עסקיים על עתיד yes. השיפור ב- ARPU ,תאם לצפי שלנו וגם בתוצאות חברת הבת נרשמה רווחיות נאה אך עדיין שיעור ה- EBITDA מההכנסות נמוך לעומת הרבעון המקביל.



בזק בינלאומי -בסך הכול הציגה תוצאות טובות הממשיכות את מגמת מתחרותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully