וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי אינראקטיב חתם על חוזה עם ג'מבה - חברת התוכן הסלולרי השנייה בגודלה בעולם

אמיתי זיו

21.8.2008 / 15:10

אינראקטיב חותם בימים אלה על חוזה גם עם סלפיש הצרפתית, שלה מחזור שנתי של 120 מ' ד' מפעילות תוכן



חברת התוכן הסלולרי העולמית ג'מבה (Jamba) חתמה חוזה עם חברת הסטארט אפ הישראלית אינראקטיב (innerActive). החוזה עם ג'מבה, חברה בקבוצת ניוז קורפ, הוא המשך לפיילוט מוצלח של אינראקטיב עם החברה, ובמסגרתו אינראקטיב תספק את הפתרון שלה לשתילת פרסומות בתוכן סלולרי עשיר שג'מבה מציעה.



ג'מבה היא חברת התוכן הסלולרי השנייה בגודלה בעולם, הפעילה ב-37 מדינות ובעלת מחזור שנתי של 540 מיליון דולר. החברה מציעה מגוון תכנים סלולרים, הן דרך מפעילות סלולריות והן ישירות לצרכן: רינגטונים, משחקים, אפליקציות, וידיאו ועוד. החוזה הנוכחי מבטיח בלעדיות לאינראקטיב באספקת פתרון לשתילת תוכן פרסומי בתוך התכנים הסלולרים של ג'מבה. בכל הורדה של תוכן עשיר ממומן פרסומת, תתקיים חלוקת הכנסות (Revenue share) בין ג'מבה לבין אינראקטיב. בחברה הישראלית צופים הכנסות של מיליוני דולרים מהחוזה.



חוזה דומה נחתם בימים אלה בין אינראקטיב לבין חברת תוכן סלולרי אחרת - סלפיש (Cellfish) הצרפתית, שלה מחזור שנתי של 120 מיליון דולר מפעילות תוכן.



החוזים הנוכחים ממשיכים שנה טובה באינראקטיב. החברה הודיעה בנובמבר האחרון על חוזה עם בונג'ורנו (Buongiorno), שהיא חברת התוכן הסלולרי הגדולה בעולם, המוכרת תכנים ב-53 מדינות ולה מחזור שנתי של 550 מיליון דולר. בימים אלה החברה מנהלת פיילוט הפעלה עם חברת תוכן נוספת, לאנרו-זד (LaNerro Zed), הפעילה ב-40 מדינות.



אינראקטיב הוקמה על ידי היזמים זיו אלול ועופר יהודאי ב-2006. הפתרון שהחברה מציעה הוא שתילת פרסום לא פולשני (Non intrusive) כחלק אינטגרלי בתוך תכנים עשירים בסלולר, וביניהם משחקים, תוכנות מסרים מיידים, קטעי וידיאו ועוד. הפתרון של החברה משווק לא למפעילות סלולר אלא ישירות לחברות תוכן חיצוניות, והוא אינו מצריך התקנה פיסית אלא מנוהל מרחוק. החברה מונה 13 עובדים וגייסה עד כה 2.2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. היא נמצאת כעת בסיבוב גיוס נוסף בהיקף גדול יותר. בשוק הישראלי פועלת אינראקטיב עם חברת לוגיה, זרוע התוכן של סלקום. סלקום מציעה הורדת משחקים חינם - והמשחק ממומן מפרסומת ששתלה אינראקטיב.



בחברה מאמינים בעבודה ישירות מול חברות תוכן ומצביעים על כך ש-65% מתכני המשחקים בעולם יורדים מפורטלי תוכן חיצוניים ולא ממפעילות הסלולר. זאת על פי נתוני חברת המחקר ג'ופיטר ריסרצ'. עוד מעריכים בחברה שכשליש מסך הורדות התוכן העשיר בעולם הן מבוססות מימון פרסומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully