וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים והמפרק הזמני של בורגראנץ' הגישו לבית המשפט בקשה לפרסם הצעה למכירת הרשת

הילה רז

21.8.2008 / 17:38

לדבריהם, הבקשה המשותפת דחופה בשל רצונם למכור בהקדם האפשרי את החברה כעסק חי



כונס הנכסים הזמני של בורגראנץ', עו"ד שלמה נס, והמפרק הזמני שמונה לחברה, עו"ד שאול ברגרזון, הגישו היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לאשר להם לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישתה של הרשת כבר עתה. השניים מבקשים אישור לפרסם מודעה הקוראת להציע הצעות לרכישת מניות החברה או לרכישת השליטה בה או לרכישת פעילותה ונכסיה. נס וברגרזון מבקשים כי המודעה תפורסם בשני עיתונים יומיים בעברית, אחד מהם עיתון כלכלי.



אתמול קיבלה השופטת אלשיך את בקשות הפירוק שהגישו בתחילת השבוע ספקיות הלחמניות, הבשר והירקות של הרשת - בשל חובות כלפיהן בסך כולל של כ-2.3 מיליון שקל - ואת בקשת הפירוק שהגישה קבוצת עובדים. בהתאם לבקשות, מינתה השופטת את עו"ד שאול ברגרזון ואת רו"ח אליעזר שפלר כמפרקים זמניים של חברה. במקביל, נדונה בפני השופט ניסים ישעיה אתמול בקשתה של פז למינוי כונס נכסים בשל חובות של בורגראנץ' כלפיה, בסך 15 מיליון שקל. השופט ישעיה הורה על מינויו של ד"ר עו"ד שלמה נס ככונס נכסים זמני של החברה.



כונס הנכסים והמפרקים פועלים לעת עתה תוך שיתוף פעולה ביניהם, ופנו עתה בבקשה משותפת דחופה - לדבריהם, בשל רצונם למכור בהקדם האפשרי את החברה כעסק חי. השניים מציינים כי בשלב זה, סוגיית המימון של המשך הפעלת החברה אינה ברורה ונמצאת בבדיקתם.



עוד עולה מהבקשה כי מספר מכתבי התראה נשלחו לסניפי בורגראנץ' על ידי משכירי הנכסים, בטענות להפרת הסכמי השכירות. לדברי נס וברגרזון, קיימת חשיבות רבה בפעילות מהירה, על מנת לשמר את אתרי החברה, את פריסתה הארצית, את מקום עבודתם של עובדי הרשת ואת פעילותם של הזכיינים - התלויים באופן בלעדי בפעילות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully