וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק בעלויות הנהלה ומימון מעבירות את זוקו מרווח להפסד של 7.6 מיליון שקל ברבעון השני

רותם סלע

22.8.2008 / 9:45

הוצאות ההנהלה והשיווק עלו ב-20% ל-38 מיליון שקל; הרווח הפך להפסד תפעולי של 1.6 מיליון שקל



חברת הציוד הכבד שילובים מדווחת על מעבר להפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקלים ברבעון הנוכחי לעומת רווח תפעולי של 6.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר להפסד נבע בעיקר מזינוק של 20% בהוצאות השיווק והנהלה לכ-38 מיליון שקל כחלק ממאצי החברה להרחיב את פעילותה העתידית.



זוקו - העוסקת בשיווק ציוד מכני הנדסי לענפי התשתיות, התחבורה והתעשייה - סבלה ברבעון מההאטה בתחומים אלו בבריטניה ובישראל שהובילה לירידה במכירות החברה. מכירות זוקו ירדו ברבעון השני בכ-1% לכ-157 מיליון שקל.







סעיף נוסף שפגע ישירות בתוצאות השורה התחתונה של החברה הוא עלויות המימון. הזינוק בעלויות אלו מכ-1.7 מיליון שקלים ל-14.5 מיליון שקל בחציון הנוכחי נובעים מהשפעה של הסביבה המקרו כלכלית שפעלה לרעת זוקו. עסקות הגנה מט"חיות הובילו לעלייה של 9.2 מיליון שקל. על כך הוסיפה ירידת הדולר שגרמה לשערוך מטה של נכסיה הפיננסים של החברה וכן האינפלציה שהעבירו את זוקו לירידה מימונית נוספת של 2 מיליון שקלים.



לאור זאת הסתכם ההפסד הנקי של החברה בחציון האחרון בכ-5.5 מיליון שקל לעומת רוח נקי של 8.5 מיליון שקל בחציון המקביל, וההפסד ברבעון השני ל-7.6 מיליון שקל לעומת רווח של 4.5 מיליון שקל אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully