וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצית חלשה לווקלטק: הפסידה 3.8 מיליון דולר ונותרה עם 2 מיליון דולר בלבד בחשבון הבנק

שמואל שוסטר

22.8.2008 / 17:23

מניית החברה עומדת בפני מחיקה מהמסחר בנאסד"ק בשל מחירה הנמוך

לאחר כשמונה שנות גסיסה, דיווחה ווקלטק, שהכנסותיה במחצית הראשונה של 2008 הסתכמו ב-3.2 מיליון דולר, כי ההפסד הנקי במחצית הסתכם ב-3.8 מיליון דולר. אם לא דיי בכך הרי שעם סיומה של המחצית החזיקה החברה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 2 מיליון דולר בלבד.



כדי שתוכל להחזיק מעמד מעבר לפחות עד לסוף 2008 נאלצה ווקלטק למכור 11 מתוך 22 הפטנטים שברשותה לחברת קארו מילניום בתמורה ל-9.2 מיליון דולר. ההכנסות מהמכירה טרם נרשמו בדו"חותיה, אולם ללא צעד קיצוני ומפתיע לא תוכל ווקלטק להחזיק מעמד כעסק חי יותר מתקופה קצרה, בקצב שריפת המזומנים הנוכחי.



הנתונים החלשים באים בעקבות רבעון לא קל לחברה. במהלך חודש אפריל קיבלה החברה אזהרה לפני מחיקת מנייתה מנאסד"ק. הנהלת הבורסה הודיעה לחברה כי בשל מחירה הנמוך של המניה, היא אינה עומדת עוד בדרישות הסף למסחר בבורסה ונתנה לחברה שהות - עד ל-4 באוגוסט 2008 - להסדיר את העניין ולדאוג להעלאת מחיר המניה. במידה שלא תעשה כן, תיגרע המניה מהמסחר הרגיל ותעבור לרשימת הפינק שיטס. במהלך השבוע שעבר קיבלה החברה התראה נוספת לפני מחיקה מנאסד"ק. בעקבות ההתראה הנוספת, ביקשה ווקלטק שימוע שנקבע ל-2 באוקטובר. במהלך השימוע ייקבע האם מניית החברה תוסיף להיסחר במסגרת המסחר ברשימה הראשית בבורסה.



מניית החברה נסחרת במחיר של 33 סנט למניה, המשקף לווקלטק שווי של 2.5 מיליון דולר בלבד. במהלך 12 החודשים האחרונים איבדה המניה 87% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully