וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל מרחיבה את עסקיה: רוכשת חברת ביטוח בטורקיה

אתי אפללו

24.8.2008 / 10:52

רכשה את השליטה בחברת Turk Nippon שפועלת בתחום הביטוח הכללי תמורת 9 מיליון שקל. הראל מחזיקה בחברת ביטוח ביוון

חברת הביטוח הראל של משפחת המבורגר הודיעה היום על רכישת חברת ביטוח בטורקיה. Turk Nippon Sigorta היא חברה שפועלת בתחום הביטוח הכללי. מזה כ-4 שנים, החברה אינה מנפיקה פוליסות חדשות אלא מצויה בראן אוף.

הראל מציינת כי רכישת השליטה ב-Turk Nippon נעשית על מנת לחדש את רישיון המבטח שלה ולהפעילה כמבטח שיפעל בטורקיה בכל ענפי הביטוח הכללי. הראל רכשה את מלוא האחזקות בחברה תמורת 9 מיליון שקל, והיא מתכוונת לצרף לרכישה גורם או גורמים טורקיים הפעילים בתחומי הביטוח והפיננסים אשר יחזיקו כ-30%-10% מהון המניות המונפק של Turk Nippon.

העסקה מותנית במספר תנאים מתלים, בהם קבלת אישור המפקח על הביטוח בטורקיה. עם חידוש רישיון המבטח של Turk Nippon, צפויה הראל להגדיל את ההון העצמי של החברה הטורקית על מנת לעמוד בדרישות ההון בהתאם לכללים החלים בטורקיה.

מכיוון שאפשרויות הצמיחה בתחום הביטוח הכללי בישראל מוגבלות, והשוק נמצא בקיבעון בשנים האחרונות, חלק גדול מחברות הביטוח מחפשות השקעות בחו"ל, כאשר כלל וביטוח ישיר מובילות את המגמה.

נכון להיום, מחזיקה הראל בחברת ביטוח קטנה ביוון. כאשר הכניסה משפחת המבורגר את משפחת סמפורנה כשותפה בהראל, היו ציפיות לכך שהראל תמנף את הקשר ותחפש השקעות ורכישות במזרח אך עד כה, הדבר לא התממש.

  • עוד באותו נושא:
  • הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully