וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרביץ מושכת את תקציב הפרסום מערוץ 10 במחאה על כתבה ששודרה בערוץ

אופיר בר-זהר

24.8.2008 / 11:31

הרשת טוענת כי כתבה ששודרה ודיווחה כי היא יקרה ממתחרותיה - מוטעית; חדשות 10: "אנו לא מושפעים מאיומים"



רשת קרביץ מפסיקה לפרסם בערוץ 10 ובאתר נענע10 ואף שוקלת לנקוט צעדים משפטיים נגד הערוץ. לפי מקורב לחברה, המהלך נגרם בשל כתבה ששודרה בחדשות ערוץ 10 בשבוע שעבר שעסקה בחזרה לבית הספר, שבה נטען כי סל הקניות בקרביץ יקר יותר מסל זהה אצל המתחרים.



לדברי המקורב לרשת, לא צוין כיצד נערך הסקר, מהם המוצרים שנבדקו ואם מדובר במוצרים זהים או בהשוואה בין מותגים למוצרים לא ממותגים. בנוסף, טוען הגורם, לא נעשתה פנייה לקבלת תגובת הרשת, ולא ניתנה לה הזכות להציג את עמדתה ולהסביר כי המוצרים שנבדקו אינם זהים.

מתחילת השנה השקיעה קרביץ סכום כולל של 860 אלף דולר בפרסום בכל אמצעי המדיה, מתוכם כ-60 אלף דולר בערוץ 10 (במחירים ריאליים, הערכה לפי מחירי המחירון של יפעת).



במכתב ששיגרה קרביץ לעורך מהדורת החדשות של הערוץ למחרת שידור הכתבה, באמצעות עו"ד ארנון לנדה ממשרד בנימין לנדה, דרשה הרשת מחדשות 10 להציג בפניה בתוך 48 שעות "אסמכתות לגבי כל אחד מהמוצרים שנרכשו בכל אחת מהחנויות שנבחנו בתחקיר, על מנת שניתן יהיה לבחון את נכונות המידע שפורסם".



עוד צוין במכתב כי "מלבד הפגיעה בשמה הטוב של מרשתנו, ובמוניטין שצברה לאורך שנים, הרי כי יש בכתבה משום פגיעה במכירות מרשתנו בעונה הנוכחית".



מערוץ 10 נמסר בתגובה: "חדשות 10 היא חברה עצמאית לחלוטין ואין כל קשר בין התכנים המשודרים במהדורת החדשות לבין המחלקה המסחרית של הערוץ". מחדשות 10 נמסר: "כשכתבה עוסקת בהשוואת מוצרים ומחירים, אין צורך לבקש תגובות. חדשות 10 אינם מושפעים משיקולים, לבטח לא מאיומים, הקשורים לתחום המסחרי".



בקרביץ ביקשו שלא להתייחס לידיעה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully