וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.בי.אי: בנק לאומי ממשיך להיות ההמלצה החמה ביותר שלנו

TheMarker

24.8.2008 / 12:46

ממליצים 'קנייה' עם מחיר יעד של 22 שקל

לאומי צפוי להציג רבעון חזק בזכות נתוני מקרו חיוביים, תרומת חברה לישראל, שנהנית מרווחי כי"ל, ומכירת נתח מלאומי קארד.



סביבת מקרו חיובית, יציבות בתחום ההוצאות ותרומת חברה לישראל, תתרום תשואה להון מפעילות רגילה של כ-16.3%. מכירת נתח של 20% מלאומי קארד תתרום לרווח הנקי עוד כ- 224 מיליון שקל והרווח הנקי יעמוד על כ-1.03 מיליארד שקל. החובות המסופקים צפויים לעמוד על כ-0.4% מהאשראי לציבור, מעט פחות מאשר ברבעון הראשון (בו הוכרה מרבית ההפרשה על ההלוואות לחברת טאואר).



תרומת החברות הכלולות (ובעיקר חברה לישראל) הופכת, כבר מהרבעון השני, למשמעותית. רווח מפעילות זו יעמוד על כ-180 מיליון שקל, והתשואה מול ההון שרשום במאזן על החברות הכלולות תעמוד על כ-40%! גם התרומה לרווח ולתשואה להון של בנק לאומי משמעותית עומדת על כ-3%.

הרווח מפעולות המימון צפוי לעמוד על כ-2.05 מיליארד שקל, עלייה של 4.5% לעומת רבעון מקביל. ההכנסות התפעוליות ישחקו מעט לעומת הרבעון המקביל (שנהנה מסביבת שוק הון חזקה). חוק העמלות והשפעותיו יחל מהרבעון השלישי. השפעות שליליות (אם בכלל) לא לפני 2009.



הבנק צפוי לרשום מחיקות נוספות וקטנות יחסית על תיק המוצרים המובנים בחו"ל (בעיקר תיק ה-CDO). תיק ה-MBS, שהיה מהגורמים להידרדרות המניה במהלך יוני-יולי, לא צפוי להראות הרעה.



השורה התחתונה - בנק לאומי (מתחילת 2008) ממשיך להיות ההמלצה החמה ביותר של כלכלני אי.בי.אי בסקטור הבנקאי.



ממליצים 'קנייה' עם מחיר יעד של 22 שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully