וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" צופה תמיד: הפרומו לתוכנית ששודר לפני "כוכב נולד" הצליח להעפיל למקום השלישי

אופיר בר-זהר

24.8.2008 / 13:33

פרומו בן 40 דקות התברג למקום השלישי בטבלה; ערוץ 10 חוזר לעשירייה הראשונה



גם בשבוע זה "כוכב נולד" כובשת את המקומות הראשון והשני בטבלת הרייטינג השבועית, עם רייטינג של 24.2% ו23.7% לשתי התוכניות. אולם, ההפתעה הגדולה של השבוע היא כניסתה של התוכנית "האח הגדול נחשף" למקום השלישי בטבלה, עם רייטינג של 19.2%. למי שהחמיץ, מדובר בפרומו בן 40 דקות אשר שודר ביום שני, אחרי החדשות ולפני תוכנית "כוכב נולד" שבה הוכרז מי מהמתמודדים יעלה לגמר. אפשר לייחס תוצאה זו לעניין הרב שיש לציבור בתוכנית הריאליטי שטרם עלתה לאוויר, או לעובדה שלא משנה מה תשבץ קשת לפני או אחרי כוכב נולד - זה יביא שיעורי צפייה טובים.



במקום הרביעי השבוע התברג ממוצע "החדשות" של ערוץ 2, עם 16.5%, במקום החמישי התוכנית על אברהם גרנט עם 16%, ובמקום השישי "רוקדים עם כוכבים" של רשת, עם רייטינג של 15.6%. למקום התשיעי נכנסה התוכנית "צחוק מעבודה" עם שלום אסייג. לעשירייה נכנסו שתי תוכניות נוספות של חדשות ערוץ 2 - "אולפן שישי" במקום השמיני ו"חדשות השבת" במקום העשירי.



שינוי מרענן בטבלה השבועית הוא חזרתו של ערוץ 10 לעשירייה לאחר היעדרות של כמה שבועות. התוכנית שהביאה לערוץ את ההישג היא "היפה והחנון" עם רייטינג של 15.5% ומקום שביעי. התוכנית השנייה של ערוץ 10 שנכהסה לעשירייה היא "לרדת בגדול" שהגיעה למקום ה-15 עם 11.9%, מה שמעיד שתוכניות הריאליטי הן אולי היחידות שמספקות את הסחורה לערוץ.



פינת המעקב: "הפוליגרף" ממשיכה בירידה, וקיבלה השבוע תוצאה פושרת של 12.5% ומקום 13 בלבד. "מה קורה" עם לינוי בר גפן נפרדת מהעשירייה הראשונה - דורגה השבוע במקום ה-14 עם רייטינג של 12.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully