וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגר ראנץ': כונס הנכסים והמפרקים ביקשו להפעיל מחדש את הרשת; הנושים הסכימו להעמיד מימון למהלך

עדי דברת

24.8.2008 / 13:46

שאול ברגרזון, ממפרקי הרשת: משכורות חודש יולי ישולמו לעובדים שיתייצבו עם פתיחת הסניפים



כונס הנכסים והמפרק הזמני שמונו לרשת בורגראנץ' פנו היום לבית המשפט בבקשה להפעלת הרשת. בבקשה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי לשופטת ורדה אלשייך, הציגו הכונס, שלמה נס, והמפרקים הזמניים שאול ברגרזון ואליעזר שפלר, תוכנית פעולה להפעלת הרשת.



כיוון שלצורך ההפעלה יש צורך במימון חיצוני, פז הודיעה כי תעמיד אשראי של עד מיליון שקל עבור משכורות עובדים ומימון תוכנית הפעלת הרשת עד מכירתה. ספק הבשר של הרשת, נטו מלינדה, הודיע כי יקצה גם הוא מיליון שקל לצורך הפעלת הרשת מחדש.



ברגרזון אמר היום לדה מרקר כי זומנה ישיבה לאחר הצהריים, בה ישתתפו המפרק הזמני, הכונס ומנהלי הסניפים. לדברי ברגרזון, בישיבה יסבירו למנהלי הסניפים על כוונתם להפעיל את עיקר סניפי הרשת. בנוסף, יסבירו הכונס והמפרק על כוונתם לתת מקדמות על חשבון משכורות חודש יולי שטרם שולמו, לעובדים אשר יגיעו לעבודה כאשר הסניפים יפתחו. ברגרזון הסביר ל-TheMarker כי הצורך במתן מקדמות לעובדים מגיע בכדי למנוע את חששם להגיע לעבודה. לגבי משכורות חודש יולי עבור עובדים אשר יחליטו שלא להגיע לעבודה, אמר ברגרזון: "לאט, לאט, אנחנו מתקדמים שלב אחרי שלב".



נכון להיום לא השתנתה מצבת פתיחת סניפי הרשת - מתוך כלל סניפי הרשת, המונה כ- 70 סניפים, עשרת סניפי הרשת הפועלים בזכיינות ולא נסגרו מאז תחילת הפרשה נותרו פתוחים. 60 סניפי הרשת שבבעלותה עדיין סגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully