וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לתביעה ייצוגית של 110 מיליון שקל בטענה שהערכים התזונתיים המופיעים על אריזת במבה נוגט מטעים

הילה רז

24.8.2008 / 17:57

לטענת התובע הוא נדהם לגלות שמדובר במוצר המכיל כמות כפולה של קלוריות ושומנים מאשר פורטו על גבי האריזה



בקשה לתביעה ייצוגית בסך 102 מיליון שקל נגד הוגשה ביום חמישי. לטענת התובע הייצוגי הוא הוטעה לחשוב כי המוצר במבה במילוי קרם נוגט מכיל 30 גרם בלבד ושערכיו הקלוריים נמוכים ביותר. לטענתו הוא נדהם לגלות כי מדובר במוצר המכיל כמות כפולה של קלוריות ושל שומנים מאשר פורטו על גבי האריזה ומדובר באריזה המטעה את המשתמש בכוונה.



התובע כותב כי לאחרונה הזדעזע מכתבה שפורסמה ב-TheMarker ממנה הבין שהוטעה לחשוב שהמוצר מכיל 30 גרם ולמעשה מדובר במוצר המכיל כמות כפולה של קלוריות מזו שסבר.



התובע הייצוגי, מרדכי אהרון, המיוצג על ידי עו"ד אסף מרקס מציין כי על אריזת הבמבה נוגט מופיעה טבלת ערכים תזונתיים היוצרת מצב לפיו השקית מכילה 30 גרם, אף שבפועל השקית מכילה 60 גרם. לטענתו אין כל ערך לערכים המחושבים ל-30 גרם, והם נכתבו בכוונה להטעות ולגרום לצרכן לחשוב שהשקית שוקלת 30 גרם.



לטענת אהרון הוא הוטעה לחשוב שמדובר במוצר המכיל 152 קלוריות ו-8.7 גרם שומן, בעוד שהמוצר מכיל כמות כפולה, העומדת על 304 קלוריות ו-17.5 גרם שומן. לדבריו לו ידע את הפרטים הללו, כלל לא היה רוכש את הבמבה החדשה, ולכן הוא זכאי להשבת כל הסכומים ששילם לרכישת הבמבה החדשה. לטענת אהרון, לאחר שהתברר לו כי צריכת הבמבה החדשה על ידו גרמה לצריכה מוגברת של קלוריות ושומנים, נגרמו לו עוגמת נפש קשה, צער עמוק ותחושת גועל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully