וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נופל: מכירת הכרטיסים לווליום כנרת לא עמדה בציפיות - סלקום שוקלת להסיר את החסות בשנה הבאה

שמרית סלע

25.8.2008 / 10:21

סלקום: "ווליום כנרת זו ההצלחה הגדולה ביותר בתחום המוסיקה"



מכירת הכרטיסים של אירוע ווליום כנרת, שבחסות חברת סלקום וכולל את גמר התוכנית "כוכב נולד", לא עמדה בציפיות החברה. בעקבות כך, סלקום שוקלת שלא להמשיך את מתן החסות לאירוע ב-2009.



סלקום השקיעה השנה כ-20 מיליון שקל בווליום 2008, הכוללים את ווליום כנרת - אירוע מוסיקה בחוף גולן - ואירוע ווליום בדרכים. האירועים מופקים על ידי פרומרקט שבבעלות יוני סער.



סלקום יצאה בשבועות האחרונים בקמפיין פרסומי תחת הקריאה "מהרו וריכשו כרטיסים לאירוע ווליום כנרת". בנוסף, קידום מכירת הכרטיסים בשידור חצי הגמר של היה אגרסיווי. מנחה "כוכב נולד", צביקה הדר, חזר על מסר זה בתוכנית. "ככל הנראה, היה זה בעקבות לחץ שהפעילה סלקום לקדם את מכירת הכרטיסים", סבור בכיר בענף הפרסום.



בנוסף, החברה הוזילה את הכרטיסים כמה ימים לפני הגמר. כרטיס לווליום כנרת עלה בתחילה לאורחים שאינם לקוחות סלקום 200 שקל, ואילו כיום, כל הכרטיסים נמכרים ב-75 שקל.



לפי הערכות בשוק, מספר הכרטיסים הנמוך מהציפות נובע, בין השאר, מההפעילות של חברת קוקה קולה. החברה קיימה את אירועי קוקה קולה וילג' בהשקעה של 20 מיליון שקל. שני האירועים, המיועדים לקהל של בני 15-18, התחרו זה בזה על אותו קהל יעד. ככל הנראה, ההצלחה של קוקה קולה במכירת הכרטיסים הביאה לירידה בביקוש לאירוע של סלקום.



שיעורי הרייטינג של "כוכב נולד" השנה עלו בהשוואה לשנה שעברה, אך בכירים מענף המדיה מציינים כי "יש תחושה בענף כי שהתוכנית מאבדת את הבאז התקשורתי שלה. לאור זאת ולאור מכירת הכרטיסים המתונה, סביר להניח כי ישקלו בסלקום שוב אם להעניק חסות בקיץ הבא ל'כוכב נולד'".



מסלקום נמסר: "ווליום כנרת זו ההצלחה הגדולה ביותר בתחום המוסיקה בישראל זו השנה השנייה". סער מסר בתגובה: "מכירת הכרטיסים נעשית בקצב המתכונן, ועד תחילת אנו מעריכים כי יימכרו כל הכרטיסים שהותרו ברישוי. העובדה הנכונה היחידה היא שאכן הרישוי מתיר השנה 5,000 כרטיסים פחות מבשנה שעברה לאור החלטות ועדות הבנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully