וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני ההימורים בבריטניה הפסידו כסף מהאולימפיאדה

סוכנויות הידיעות

25.8.2008 / 14:50

טיימס: הסיבה להפסדים - המהמרים נכנסים לאינטרנט ודולים מידע על המתחרים



אולימפיאדת בייג'ין 2008 שברה שיאים בהיקפי ההימורים בבריטניה על תוצאות התחרויות - 25 מיליון ליש"ט (46.2 מיליון דולר), בעיקר בשל התרחבות השימוש באינטרנט, דיווח העיתון "טיימס". אך מסתבר שסוכני ההימורים בממלכה, שספורטאיה רשמו אולימפיאדה מוצלחת במיוחד, אינם אוהבים את האירוע, בלשון המעטה.



האצן מג'מייקה יוסיין בולט, למשל, שניצח בריצות ל-100 ו-200 מטר עלה לסוכנים 250 אלף ליש"ט כששבר את השיא העולמי ב-200 מטר. אחד מהם אומר ש"לא חשבנו שהשיא הזה יישבר בחיים. אחרי שהוא שבר את השיא ב-100 מטר, היינו בטוחים שהוא יסתפק בזכייה במירוץ השני מבלי לקבוע שיא חדש".



המשלחת הבריטית הפתיעה את הסוכנים כשזכתה ב-47 מדליות בסך הכל. המומחים הימרו כי המשלחת לא תשיג יותר מ-41 מדליות. אחד הסוכנים אמר: "עד עכשיו, אפשרנו להמר על כל אירוע. אני לא חושב שנעשה זאת יותר".



אחת הסיבות המרכזיות להפסדים שנגרמו לסוכנים היא היכולת לדלות מידע מהאינטרנט לגבי ההישגים הספורטיוויים של המתחרים, ללא צורך להתייעץ במומחים.



האולימפיאדה הבאה שתיערך בלונדון בעוד ארבע שנים מגבירה את ההתעניינות אצל קהל המהמרים בבריטניה, בעיקר לגבי זהות הזוכים העתידיים במדליות. הוריה של שחיינית 800 מטר חופשי, ג'נה סימפסון הימרו כי ילדתם תיזכה במדליית זהב באוליפיאדת 2012. אם הם יצדקו, הם צפויים להרוויח 53,600 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully