וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר מקרקעת: אחרי ניו יורק מגיע תורה של לונדון

דורון שלו

25.8.2008 / 15:04

חברת התעופה מתכוונת לצמצם את מספר הטיסות ללונדון בחורף הקרוב. לפני כמה שבועות הודיעה כי תפסיק לטוס לניו יורק

שלושה שבועות אחרי שהודיעה כי היא מתכוונת להפסיק את טיסותיה הסדירות לניו יורק ב-1 לספטמבר, מודיעה היום חברת התעופה ישראייר על כוונתה לצמצם גם את מספר הטיסות בקו ת"א - לונדון.

החברה הנמצאת בשליטת נוחי דנקנר ואבי פישר, קיבלה את מינוי משרד התחבורה להפעיל טיסות סדירות לבירה האנגלית במסגרת מדיניות השמיים הפתוחים של משרד התחבורה. התחרות החריפה מצד אל על וחברות התעופה הזרות מחד, והעלייה החדה במחיר הדלק מאידך, הפכו את טיסות ישראייר מישראל ללונדון לפחות כדאיות מבחינה כלכלית. עונת השפל בנסיעות החורף צפויה להקטין עוד את ההכנסות מהקו.

דוברת ישראייר מסרה בתגובה, כי "אופי פעילות ישראייר בקו ללונדון תלוי בקבלת הסלוט בנמל התעופה היתרו. מרגע קבלת הסלוט המיוחל מתכוונת ישראייר להפעיל בקו זה חמש טיסות סדירות שבועיות. עד קבלת הסלוט, מתכוונת ישראייר להמשיך להפעיל את הקו לנמל התעופה סטנסטד במתכונת שכר, כאשר בחודשי החורף תהיה הפעילות מצומצמת, בהתאם לרמת הביקושים, והחל מחודש מרץ 2009 תחזור ישראייר ותגדיל את תדירות הטיסות למתכונת דומה לזו שהופעלה בעונת 2008".

על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), במחצית הראשונה של 2008 הטיסה ישראייר 121,861 נוסעים, לעומת 158,879 נוסעים במחצית הראשונה של 2007 - ירידה של 23.3%. נתח השוק של החברה הצטמצם אף הוא, וירד מנתח שוק של 3.6% מכלל הנוסעים בנתב"ג במחצית הראשונה של 2007, ל-2.41% במחצית הראשונה של 2008.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully