וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק מחזר אחרי החרדים? "ירושלים זה לא מקום למצעד גאווה"

אלעזר לוין/Nfc

25.8.2008 / 15:22

גאידמק: "הירושלמים אוהבים את השטריימל של פרוש ואת העניבה של ברקת, אבל מה הם עשו למען העיר"



"הירושלמים אוהבים את השטריימל של מאיר פרוש ואת העניבה של ניר ברקת, יריביי במירוץ לראשות עיריית ירושלים, אבל מה הם עשו למען העיר?", שאל איל ההון ארקדי גאידמק המתמודד מולם על ראשית עיריית ירושלים. הוא דיבר באסיפה השנתית של מתנדבות בית חולים "ביקור חולים" הנמצא בבעלותו.



מדברי גאידמק עלה בבירור כי קנה את בית החולים "ביקור חולים" כחלק מתכנון מערכת הבחירות שלו: "האם היריבים שלי קנו בתי חולים? האם הם בנו בתי כנסת? האם הם קנו את בית"ר ירושלים והביאו אותה לאליפות ולגביע? הם מדברים יפה, אבל זה הכל". עוד אמר גאידמק: "אני מכבד את פרוש ואת הציבור הדתי, אבל צריך להיות פתוח לכל התושבים בעיר".



גאידמק, שדיבר עם עיתונאים לאחר נאומו באסיפה, אמר עוד: "אתם רוצים בתור ראש עיר איש דיבורים או איש מעשים? הרבה אנשים מדברים, אבל הם לא השקיעו ולא עשו". המתמודד לראשות העירייה אמר כי הוא מתנגד לעריכת מצעד הגאווה בירושלים. "יש לי כל הכבוד להומוסקסואלים, אבל ירושלים זה לא המקום למצעד כזה, שיעשו אותו בעיר אחרת".



הוא גם נשאל לתגובתו באשר לפיגורו בסקרים המראים שיש לו רק 15% מהקולות. "הסקרים הם פוליטיים. אמשיך לרוץ עד הסוף, ועד יום הבחירות ואני מקווה שאזכה".



עם זאת ציין גאידמק: "אינני יכול לתמוך כלכלית בכל בית חולים בירושלים". מצד שני, הבהיר כי ימשיך לתרום לטובת גופים בעיר גם כשיהיה ראש העירייה.



הידיעה פורסמה באתר Nfc


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully