וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בורגראנץ' לבימ"ש: תומכים בפתיחת 24 סניפים ומתנגדים להוצאה לחופשה ללא תשלום של העובדים

הילה רז

25.8.2008 / 19:34

העובדים מבקשים מבית המשפט, שהמפרק יאשר לעובדים מהסניפים שלא יופעלו, לקבל שכר עבודה



בהודעה שהגישו היום לבית המשפט 102 מעובדי בורגראנץ', הם מביעים את תמיכתם להצעת המפרק והכונס שמונו לרשת לפתוח 24 מבין 50 סניפי הרשת, ואת התנגדותם להוצאת העובדים בסניפים האחרים של הרשת לחופשה ללא תשלום.



בהודעה שהוגשה בשם העובדים המיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן נכתב, כי לפי הסכם בין המפרק והכונס לרונן, העובדים של 24 הסניפים שיופעלו וימשיכו לעבוד בחברה, יקבלו מקדמות על חשבון משכורות יולי ואוגוסט.



לפי ההסדר, עובדים אלו יקבלו את מלוא משכורות חודש יולי ואוגוסט עד לסכומים המגיעים להם כנושים מובטחים. ההסדר נקבע כמדורג כך שהעובדים יקבלו 20% משכר יולי לכל שבוע בו יעבדו החל מהיום בראשון בו יחלו הסניפים לפעול מחדש, ומלוא משכורת אוגוסט תשולם להם במהלך ספטמבר.
במקביל הודיעו העובדים, כי הם מתנגדים להוצאה של העובדים שלא יעבדו ב-24 הסניפים לחופשה ללא תשלום, מכיוון שעובדים אלו לא יקבלו שכר, ולא יוכלו לקבל דמי אבטלה.



העובדים מבקשים מבית המשפט, שהמפרק יאשר לעובדים מהסניפים שלא יופעלו, שכר עבודה בגין אותם ימים במסגרת תביעת החוב אותה הם יגישו לביטוח לאומי. לחילופין, מבקשים העובדים לחייב את המפרק לתת להם מכתבי פיטורין כדי שיוכלו לקבל דמי אבטלה מהביטוח הלאומי, ומסמכים הדרושים לשחרור כספי הפיצויים שהופקדו עבורם בקופות גמל, ביטוחי מנהלים או קרנות פנסיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully