וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקון על הדרך..

26.8.2008 / 8:22

הדולר האמריקאי נסחר אמש ללא כיוון ברור מול מרבית המטבעות העיקרים

הדולר האמריקאי נסחר אמש ללא כיוון ברור מול מרבית המטבעות העיקרים. לאחר שהדולר התחזק בשעות הלילה שבין ראשון לשני, המטבע האמריקאי תיקן מול מרבית המטבעות במהלך יום המסחר וסיים את היום בהיחלשות קלה. אמש התפרסם בארה"ב מכירת בתים קיימים לחודש יולי. הנתון הראה על עלייה ב-5 מיליון מול צפי של 4.9. בבחינת אחוזים, המכירות עלו בחודש יולי ב-3.1%. למרות הנתון, הדולר לא הצליח להתחזק וזאת על רקע דיבורים כי התאוששות במכירות בתים קיימים אינה מסמנת בהכרח על יציאה ממשבר הנדל"ן. היום התפרסם בארה"ב מדד אמון הצרכנים, מכירות בתים חדשים ופרסום הפרוטוקול.



לאחר שמחיר הנפט צנח ביום שישי האחרון סביב ה-5%, הזהב השחור המשיך גם אמש להיחלש מול הדולר אך בצורה מתונה יותר. מחיר חבית נפט נסחר אמש בשעות הערב סביב רמות של 114.10, ירידה של 0.50%.

EUR

ללא נתונים משמעותיים באירופה, הצמד אירו/דולר נסחר בטווח של 100 כאשר הצמד הצליח לשמו על 1.47 כרמת תמיכה ועל 1.48 כרמת התנגדות. היום צפוי לנו נתונים חשובים בגרמניה, הכלכלה הגדולה בגוש האירו. התמ"ג לרבעון השני צפוי לתקן כלפי מטע כמו גם סקר IFO צפוי לרדת גם החודש. אם הנתונים יעמדו בציפיות האנליסטים, הם ימשיכו להעיד לנו על האטה בכלכלת אירופי.

GBP

הצמד פאונד/דולר הצליח להתייצב מעל רמות של 1.85 לאחר שבשעות הלילה הצמד בדק את רמת התמיכה ב- 1.8400. ההאטה ברבעון השני באנגליה הגבירו את החששות כי הבנק המרכזי באנגליה יבצע ירידה בגובה הריבית לפני סוף השנה. אמש נסחר הצמד פאונד/דולר בשפל של יותר משנתיים. היום צפוי להתפרסם באנגליה נתוני משכנתאות.

JPY

הין התחזק אמש מול הדולר אך הצמד שמר על 109.00 כרמת תמיכה. התחזקות הין הגיע על רקע ירידות חדות בשווקים הפיננסים. בשעות הבוקר נאם נגיד הבנק המרכזי ביפן. הנגיד טען כי גובה הריבית הנוכחי משרת את הצרכים הנוכחיים וכי הכלכלה היפנית אינה עומדת בפני תקופה עמוקה של צמצום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ILS

בזירה המקומית נגיד בנק ישראל, פרופסור סטנלי פישר, החליט להעלות את הריבית לחודש ספטמבר ב-0.25% והעמידה על 4.25%. בכך, השלים הנגיד רצף של 4 העלאות ריבית רצופות של 1% בסך הכל. כזכור, ב-15 לחודש פורסם מדד המחירים לצרכן אשר עלה ב-1.1% מול צפי של 0.7%. בכך, הגיע האינפלציה בישראל לרמה של 5%. לאחר ההודעה הצמד דולר/שקל חזר להיסחר סביב רמות של 3.50 לאחר ששערו היציג נקבע ב- 3.5140.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully