וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת רשות ני"ע: י.רשי מפרטת כיצד תפרע התחייבויותיה למחזיקי האג"ח שלה - הנסחרות בתשואה של 26%

יובל מעוז

26.8.2008 / 8:54

החברה בוחנת הזרמת הון לחברה ולפרויקטים של הקבוצה על ידי שותפים חדשים

לחברה התחייבויות לבנקים על סך של כ-33.2 מיליון שקל, והתחייבויות כלפי משקיעים חיצוניים של כ-3 מיליון שקל. לחברות המוחזקות על ידי החברה, הפועלות בתחום הנדל"ן המניב בגרמניה, התחייבויות בסך של כ-51 מיליון שקל כלפי בנקים גרמנים.



החברה צופה שהשנה יסתכמו תזרימי המזומנים שלה ב-8.2 מיליון שקל מפרויקטים ברוסיה - מדובר בתקבולים מפרויקטים בניכוי עלויות והוצאות מימון. החברה מוסרת שתזרים המזומנים מהפרויקטים ברוסיה צפוי להגיע ל-49.6 מיליון שקל ב-2009. מפעילות בגרמניה צופה החברה תזרים מזומנים של 15.9 מיליון שקל עד סוף 2010.



לפי תחשיבי החברה, עד סוף 2010 יסתכם תזרים המזומנים שלה ב-39.1 מיליון שקל, כאשר צפי התשלומים בגין איגרות חוב יסתכם ב-25.9 מיליון שקל. החברה מציינת כי היא בוחנת אפשרויות של הזרמת הון לחברה ולפרויקטים של הקבוצה על ידי שותפים חדשים.



רשי עוסקת בנדל"ן בתחום המגורים ולה נכסים מניבים בגרמניה, נדל"ן מסחרי בישראל ונדל"ן מסחרי ונדל"ן למגורים ברוסיה. לחברה פעילות נדל"ן גם בווייטנאם.



י.רשי נמצאת בשליטת שלום זינגר, אברהם גולדפינגר ומספר בעלי משרה בחברה - ביניהם רון עתיר, מנכ"ל ודירקטור בחברה, ירון רוקמן ויואב קפלן. החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הפסד של 6 מיליון שקל, לעומת הפסד של 5.6 מיליון שקל בכל 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully