וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל קיוסק תובע 1.5 מיליון שקל: הקניון שומם

הילה רז

27.8.2008 / 16:41

רמי מואדס רכש בשנת 2001 קיוסק בקניון ברחובות. לטענתו, למרות פרסומים לבניית קניון ענק כיום הקניון שומם ונראה כמו רוח רפאים

בעל קיוסק בקניון אמריקן סיטי ברחובות תובע 1.5 מיליון שקל מבנייני מ.י. גינדי הנדסה, תל דר נכסים וחברת הניהול של הקניון - ניהול אמריקן סיטי. לטענתו, לנתבעות אין היתר לנהל את הקניון ולמרות פרסומים לבניית קניון ענק כיום הקניון שומם, קומות מסחריות לא נפתחו והקניון נראה כמו רוח רפאים.

בתביעה שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב טוען רמי מואדס כי ב-2001 רכש קיוסק בקניון ברחובות בעקבות שיווק אגרסיווי במסגרתו הוכרז הקניון כעיר הקניות והעסקים של ישראל. לדברי מואדס, לפי הפרסומים, הקניון אמור היה לכלול 50 אלף מ"ר של מסחר ועסקים, 1200 חנויות, 100 בתי קפה ומסעדות, וכן בניין משרדים והקמת 5,000 יחידות דיור בסמוך לפרויקט.

לגרסת מואדס, בדיעבד התברר לו כי לקניון בעיה הנוגעת לכך שתוכנית בניין עיר לקרקע עליה יושב הקניון מיועדת לתעשייה. בעיה זו, מציין מואדס, לא נפתרה עד עתה ולנתבעות אין למעשה היתר להפעלת הקניון. מואדס מציין כי למרות התוכניות המבטיחות, כיום כולל הקניון 4 קומות, מהן חניון ומחסנים, קומת קרקע רובה לא מאוכלסת, קומה ראשונה שאינה מאוכלסת וקומה עליונה ובה אולם אירועים וחדר כושר.

לטענת מואדס במשך תקופה ארוכה לאחר שרכש את הקיוסק, נטעו בו החברות תקוות שווא כי קומת משרדים עתידה להיפתח וכי הן במגעים עם קבוצת משקיעים לפתיחת פרויקט לילדים שיהיה הגדול ביותר בישראל, אך בפועל לא הושלמה בניית הקניון עד עתה.

מואדס קובל כי חברת הניהול של הקניון חדלה מלתחזק את הקניון בצורה ראויה, מיזוג אויר לא פועל, התאורה בקושי פועלת ואין אספקת שירותי ניקיון.

  • עוד באותו נושא:
  • קיוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully