וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מנהלים בכירים בפאני מיי פוטרו

רויטרס

28.8.2008 / 12:24

כחלק מתוכנית להקטין את ההפסדים. בין העוזבים, סמנכ"ל הכספים של החברה. החברה דיווחה על הפסדים במשך ארבעה רבעונים רצופים

פאני מיי, ספקית המשכנאות הגדולה בארה"ב, הודיעה ביום רביעי על שינויים בהרכב ההנהלה הבכירה, במסגרתם פוטרו שלושה מנהלים בכירים, ביניהם סמנכ"ל הכספים של החברה. זאת, כחלק מתוכנית להקטין את ההפסדים, ולחזק את הון החברה.

יו"ר החברה, סטיבן אשלי, הודיע כי מועצת המנהלים מחויבת במידה רבה למנכ"ל החברה, דניאל מאד. החברה דיווחה על הפסדים במשך ארבעה רבעונים רצופים עקב גל שמיטת המשכנתאות בארה"ב.

סטיבן סוואד, ששימש כמנכ"ל הכספים של החברה מתחילת 2007, וסייע לחברה לחזור לניהול פיננסי תקין לאחר שערוריית חשבונאות גדולה, הוחלף על ידי חשב החברה, דייוויד הייסי. פיטר ניקולסקו, ראש חטיבת שוקי ההון, יחליף את רוברט לוין בתפקיד מנהל החטיבה העסקית. מנהל חטיבת הסיכונים של החברה, אנריקו דלווצ'יה, יעזוב גם הוא.

השינויים מעידים על כך ש"הם מנסים לתקן חלק מהבעיות", אמר דייויד דרמן, יו"ר חברת ההשקעות דרמן וליו מג'מנט, המחזיק במניות של פאני מיי. הודעת החברה התקבלה לאחר שלושה ימים של עליות רצופות במחיר המניה, עם התחזקות ביטחון המשקיעים כי ממשלת ארה"ב לא תיאלץ להלאים את החברה.

מניית פאני מיי, שעלתה ב-15.3% במסחר הרגיל אתמול בניו יורק, ירדה ב-2% לאחר ההודעה. אתמול הוכיחה החברה את אמון המשקיעים בה כאשר השלימה בהצלחה מכירת אג"ח לטווח קצר ב-2 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • פאני מיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully