וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלים בסטארבקס משלמים על ההפסדים

הדר תדמור

28.8.2008 / 12:50

בכירים ברשת בתי הקפה לא יקבלו העלאה בשכרם לאחר ההפסד הרבעוני. ההחלטה כוללת את מנכ"ל ויו"ר החברה - הווארד שולץ

מנהלים בכירים ברשת בתי הקפה סטארבקס, ביניהם יושב הראש ומנכ"ל החברה, הווארד שולץ, לא יקבלו העלאה בשכרם בתקופה הקרובה. על זאת החליטה רשת סטארבקס, לאחר שהחברה רשמה את ההפסד הרבעוני הראשון שלה כחברה ציבורית, לפי מזכר פנימי של החברה. הידיעה דווחה על ידי אתר האינטרנט starbucksgossip.com, ואושרה על ידי דוברת החברה.

עובדי סטארבקס בארה"ב מרמת סגן נשיא ומעלה לא יקבלו העלאות שכר בשנת הכספים 2009. עובדים מרמת מנהלי סניפים, מנהלי חנויות, מנהלי מרכזי הדרכה, מנהלים ישירים ומרבית עובדי מפעלי קליית הקפה שנמצאו מתאימים לקבלת העלאה יראו עלייה של 3.5% בשכרם, לפי המזכר. כל שאר עובדי החברה אשר נמצאים מתחת לרמת סגן נשיא, ונמצאו מתאימים לקבלת העלאה בשכר יראו עלייה של 2% בשכרם.

סטארבקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, דיווחה לפני חודש על ההפסד הרבעוני הראשון שלה כחברה ציבורית, לאחר שהוציאה 168 מיליון דולר במטרה לסגור 600 סניפים בארה"ב ו-60 סניפים באוסטרליה, ולשלם פיצויים לעובדים המפוטרים.

לסטארבקס הפסד של 6.7 מיליון דולר, או סנט למניה, ברבעון השלישי של שנת הכספים של החברה. זאת, לעומת רווח של 158.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007. הכנסות החברה עלו ב-9.1% והסתכמו ב-2.6 מיליארד דולר. לא כולל ההפרשה הקשורה לסגירת הסניפים, רשמה סטארבקס רווח של 14 סנט למניה. סטארבקס הודיעה כי בשנת 2009 היא תסגור יותר סניפים מאשר תפתח.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארבקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully